kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Μακεδονικό ζήτημα

Started by καραφλο αρχιδι, January 14, 2011, 05:15:00 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

xlexlekias

Προσωπικα δε βλεπως πως μπορει να υπαρχει "Μακεδονικο ζητημα" αφου εξ αρχης ολοι μας παραδεχομαστε οτι ο γειτονικος λαος της ΜcDonia ειναι σλαβικης προελευσης, και γεωγραφικα ελλαχιστη περιοχη καταλαμβανε η αρχαια Μακεδονια σε σχεση με τη σημερινη της θεση,

Προσωπικα εχω χεσμενη την αποψη των Monkeydonians για το πως πρεπει να ονομαστουν και αν πιστευουν οτι ο Αλεξανδρος ζουσε στις τουνδρες του Βολγα ποταμου απο οπου προηλθαν.... αυτο που παντα με εκνευριζει ειναι η ανθελληνικη σταση μερικων σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θεμα ακομα και αν δεν εχει καμια βαση...

Την προηγουμενη φορα απαντησα στην  μελετη του φορμαλαινεν αν θυμαμαι καλα που χρησιμοποιουσαν οι ανθελληνες για να αποδειξουν οτι βαση ερευνας του DNA οι νεοελληνες εχουν καταγωγη απο την ΑΙΘΙΟΠΙΑ (!!!) αν και ΠΟΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΛΗθΥΣΜΩΝ.... ειναι αστειο να απαντας σε τετοια επιχειρήματα...

Θα απαντισω και στις ερευνες gay ιστορικων που για δικους τους λογους θα προσπαθησουν να μας πεισουν οτι Αρχαιοι Ελληνες ηταν πουστηδες... το εχω δει και αυτο...

KaVLOF

Ξεροχυνω με απαντησεις χλεχλε :free-sexy-smileys-947:

Vrikolakas

Quote from: xlexlekias on March 20, 2013, 03:41:44 AM
Προσωπικα δε βλεπως πως μπορει να υπαρχει "Μακεδονικο ζητημα" αφου εξ αρχης ολοι μας παραδεχομαστε οτι ο γειτονικος λαος της ΜcDonia ειναι σλαβικης προελευσης, και γεωγραφικα ελλαχιστη περιοχη καταλαμβανε η αρχαια Μακεδονια σε σχεση με τη σημερινη της θεση,

Προσωπικα εχω χεσμενη την αποψη των Monkeydonians για το πως πρεπει να ονομαστουν και αν πιστευουν οτι ο Αλεξανδρος ζουσε στις τουνδρες του Βολγα ποταμου απο οπου προηλθαν.... αυτο που παντα με εκνευριζει ειναι η ανθελληνικη σταση μερικων σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θεμα ακομα και αν δεν εχει καμια βαση...

Την προηγουμενη φορα απαντησα στην  μελετη του φορμαλαινεν αν θυμαμαι καλα που χρησιμοποιουσαν οι ανθελληνες για να αποδειξουν οτι βαση ερευνας του DNA οι νεοελληνες εχουν καταγωγη απο την ΑΙΘΙΟΠΙΑ (!!!) αν και ΠΟΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΛΗθΥΣΜΩΝ.... ειναι αστειο να απαντας σε τετοια επιχειρήματα...

Θα απαντισω και στις ερευνες gay ιστορικων που για δικους τους λογους θα προσπαθησουν να μας πεισουν οτι Αρχαιοι Ελληνες ηταν πουστηδες... το εχω δει και αυτο...
Xlexlekias η ιστορία είναι η πιο δύσκολη επιστήμη σε μια συζήτηση και αν έχεις εθνικιστικά ,πατριωτικά κατάλοιπα δεν μπορείς να την ασπαστείς γιατί πρέπει να την ράψεις στα ιδεολογικά σου μέτρα για να γίνει αρεστή.Για το θέμα της αρχαίας Μακεδονίας των αρχαϊκών χρόνων  τα είπαμε ξανά ότι υπάρχουν τρείς επίσημες πανεπιστημιακές θεωρίες.Η μια αναφέρει ότι το έθνος και η γλώσσα των αρχαίων Μακεδόνων δεν ήταν ελληνικής προελεύσεως αλλά Θρακοιλλυρικής και παλαιο βαλκανικής.
Η δεύτερη αναφέρει ότι ήταν ένα μείγμα εθνολογικά και γλωσσολογικά ελληνο-θρακο-ιλλυριών και η τρίτη ασπάζεται την ελληνική εκδοχή.
Απο τη στιγμή που γίνεται ιστορική συζήτηση πρέπει να αναφερθούνε και οι τρείς σχολές και όχι αυτή που είναι πιο αρεστή στα πατριωτικά μας πιστεύω.

Αφήνουμε τη γραφική στάση των νεο-Μακεδόνων ή Monkeydonians όπως αναφέρεις που είναι σλαβόφωνοι και έχουνε ξεπεράσει τα όρια της γελοιότητας απο το εθνικιστικό αμόκ με την αυτοκρατορία του μεγαλέκου.Πάμε στους δικούς μας πνευματικούς ανθρώπους του 19ου αιώνα που δώσανε την περιουσία τους και το αίμα τους για την ελευθερία της Ελλάδος.Δεν νομίζω οι παρακάτω να χαρακτηρισθούν 'ανθέλληνες'.Σου παραθέτω πηγές.

Αδαμάντιος Κοραής (1819):
"Το έθνος είναι πτώμα σπαραττόμενον από κόρακας (...) Όλην του την αρετή του αφαίρεσεν η δουλεία. Ιδού η ζωγραφία μας, αφ' ότου μας επάτησεν ο Φίλιππος εώς εις το έτος 1453. Αλλάξαμε δεσπότας διαφόρους, άλαλοι και ανόητοι"
[Αδ. Κοραή, "Στοχασμοί Κρίτωνος", σ. 5 - βλ. και "Έρανος εις Αδαμάντιον Κοραή", 1965, σελ. 147]

Αδαμάντιος Κοράης (1824):
"Οι Μακεδόνες (...) επροχωρούσαν καθημέραν εις την κατάλυσιν της ελευθερίας [της Ελλάδος] (...) και δουλωμένοι [οι Έλληνες] εις τους Μακεδόνας (...) Μετά την Μακεδονικήν δεσποτείαν έπεσαν υπό κάτω εις των Ρωμαίων την εξουσίαν και τέλος στους Τούρκους"
[Αδ. Κοραή, "Εφημερίς του Κάτω Κόσμου" - βλ. Δημ. Γκίνη, "Τα ανώνυμα έργα του Κοραή", 1948, σ. 54-55]

Παναγιώτης Κοδρικάς(1794):
"Η δυστυχής Ελλάς (...) άρχισε ολίγον κατ΄ ολίγον να χάνει μαζί με την ένδοξόν της ελευθερίαν (...) και την παλαιά εκείνην της γλώσσης ευγένεια. Αι αλλεπάλληλοι έφοδοι όπου κατά καιρούς εδοκίμασεν από διάφορα έθνη, πότε Μακεδόνων, πότε Ρωμαίων και ενίοτε Γότθων..."
[στον πρόλογο της μτφ. του Fontenelle "Περί πληθύος κόσμων" - βλ. Γ. Λαδά & Αθ. Χατζηδήμου, "Ελληνική βιβλιογραφία των ετών 1791-1795", 1971, σ. 316]

Αθανάσιος Χριστόπουλος (1808):
"Ο Φίλιππος και ο υιός του Αλέξανδρος (...) εκαταδάμασαν επι τέλους όλην την Ελλάδα και την υπέταξαν εις το Μακεδονικόν κράτος".
["Πολιτικά Σοφίσματα", Επετηρίς Μεσαιωνικού Αρχείου, τομ.10 (1960), σ. 59]

Μιχαήλ Περδικάρης (1811):
" Το Γένος των Ελλήνων, ω φίλτατε αναγνώστα (...) αφού κατ' αρχάς αυτό επολιτεύθη δι' αιώνων κάθ' εαυτό αυτοδέσποτον και αυτεξούσιον, υπετάγη, πρώτον μεν εις το Μέγαν Αλέξανδρον, ύστερον δε εις Ρωμαίους".
["Ρήγας ή κατά ψευδοφιλελλήνων", Επετηρίς Μεσαιωνικού Αρχείου, τομ.11 (1961), σ. 23 & 33-34]

Γρηγόριος Σαράφης (1818):
"Οι Αθηναίοι και οι Λακεδαιμόνιοι, επειδή εσκανδαλίσθησαν μεταξύ των, διήρεσαν την Ελλάδα εις δύο μέρη και αφού 27 ολόκληρους χρόνους επολέμησαν μεταξύ των νικώντες και νικώμενοι, τοσούτον αδυνάτησαν ώστε κατεδουλώθησαν πρώτον μεν υπό των Μακεδόνων, έπειτα δε επί των Ρωμαίων (...) καταστασθέντες δούλοι"
[Γρ. Σαράφη, "Λόγοι Εκκλησιαστικοί", Κυδωνίες 1909, σ. 98]

εκδότης του περιοδ. "Μέλισσα" (1819):
"Τι συνέβη μετά ταύτα; [ενν. τη διχόνοια των Ελλήνων] Οι Μακεδόνες κατεδούλωσαν την πατρίδα του Μιλτιάδου. Τι έπειτα; Οι Ρωμαίοι την κατεσπάραξαν. Τι τελευταίον; Αλλ' η χειρ μου τρέμει και ο κάλαμος πίπτει..."
[Μέλισσα, τευχ. 1, Ιούλιος 1819, σ. 100]

Ανώνυμος (1823):
"Το Γένος μας αφού εξέπεσε (...) υπεδουλώθη εις τον ζυγόν των Μακεδόνων, Ρωμαίων, και εν εσχάτοις εις τον παρόντα βαρύν ζυγόν"
[Ι.Οικονόμος, "Επιστολαί διαφόρων", 1964, σ. 421 & 445]

Αλέξανδρος Σούτσος (1836):
"(...) τας προγονικάς εκείνας διχονοίας, αίτινες καταστήσασαι αυτήν [την Ελλάδα] έρμαιον της Μακεδονίας και Ρώμης, κατέλυσαν την ανεξαρτησίαν της"
[Αλ. Σούτσος, "Ελληνική Πλάστιγξ", 1836, σ. 18]

Κωνσταντίνος Σχινάς, πρύτανης του Πανεπιστημίου του Όθωνος (1837):
"Η Ελλάς (...) υποκύψασα έπειτα, με οικτράν μόνην αυτονομίας σκιάν, εις των Μακεδόνων την κυριαρχίαν..."
[λόγος εκφωνηθείς κατά τα εγκαίνια του Πανεπιστημίου στις 3/5/1837 - βλ. Κ. Δημαρά, "Εν Αθήναις τη 3 Μαΐου 1837", 1987, σ. 31κε. & 136κε.]

Γεώργιος Κοζάκης-Τυπάλδος (1839):
"Η δε Ελλάς στερηθείσα άπαξ της ελευθερίας της, έγινε πρώτον μεν επαρχία Μακεδονική, ύστερον δε Ρωμαϊκή, Γραικορωμαϊκή..."
[Γ. Κοζάκης-Τυπάλδος, "Φιλοσοφικόν δοκίμιον περί της προόδου και της πτώσεως της παλαιάς Ελλάδος", 1839, σ. 495-496]

Ιάκωβος Ρίζος Νερουλός, πρόεδρος της Αρχαιολογικής Εταιρείας (1841):
"Ο Φίλιππος έπραξεν άλλον της νίκης εκείνης [της Χαιρωνείας] ολεθριότερον, εγέννησε τον Αλέξανδρον"
[Σύνοψις των Πρακτικών της Αρχαιολογικής Εταιρείας των Αθηνών, 1846, σ. 102]

Νικόλαος Σαρίπολος (1848):
"(...) πέπλος μέλας δουλείας επισκιάζει την Ελλάδα, εποχή μακράς καταστροφής, εποχή άγονος. Τους Μακεδόνας διαδέχονται οι Ρωμαίοι, τους Ρωμαίους οι βάρβαροι του Βορρά, τούτους δε οι αιμοχαρείς της Κασπίας περίοικοι."
[Νικ. Σαρίπολος, "Λόγος εκφωνηθείς την 21 Οκτωβρίου 1848 κατά την έναρξιν της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών πολιτευμάτων", 1848, σ 24]

Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος (1849):
"Η Μακεδονική εποχή δύναται ευλόγως να διακριθή από της Ελληνικής, διότι το Μακεδονικόν έθνος εξεπλήρωσεν, εν τη Γενική Ιστορία, εντολήν άλλην παρά το Ελληνικόν".
Παρακάτω, αναφερόμενος στη μάχη της Χαιρώνειας, γράφει ότι συγκρούσθηκαν οι Έλληνες με τους Μακεδόνες.
[ Κων. Παπαρρηγόπουλος, "Εγχειρίδιον της Γενικής Ιστορίας", 1849, σ. 191-193 & 235-236]

* διευκρίνηση για τον Παπαρρηγόπουλο: 4 χρόνια μετά (1853) στην πρώτη, μονότομη, έκδοση της "Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους", άλλαξε στάση και πολέμησε αυτή την θέση, κάνοντας λόγο για ελληνικότητα του αρχαίου Μακεδονικού κράτους και για "Μακεδονικό Ελληνισμό":
"Οι Μακεδόνες, αν και μη αναφερόμενοι εις τους αρχαιοτάτους χρόνους της Ελληνικής ιστορίας, ήσαν όμως 'Έλληνες"
Στη μάχη της Χαιρώνειας αντίπαλοι ήταν ο Φίλιππος και οι Αθηναίοι με τους Θηβαίους (όχι πλέον οι "Μακεδόνες" με τους "Έλληνες").
[Κων. Παπαρρηγόπουλος, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Η πρώτη μορφή:1853, επιμ. Κ.Θ. Δημαράς, 1970, σ. 75-76]

Μετά έκανες αναφορά για τον Φολμεράυερ όπως είδα αλλά δεν έκανες μια απλή διαπίστωση...Ότι ΟΛΟΙ οι δυτικοευρωπαίοι περιηγητές του 18ου και 19ου αιώνα (που μάλιστα οι περισσότεροι ήταν και φιλέλληνες) στον Ελλαδικό χώρο δεν λέγανε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απο αυτά που έγραφε ο Φολμεράυερ στο χρονικό της χερσονήσου του Μωριά.

Και τέλος για την ομοφυλοφιλία,αμφισεξουαλικότητα στην αρχαία ελλάδα οι μόνοι που αμφισβητούνε αυτή τη θεωρία είναι ο γραφικός Γεωργιάδης μαζί με το ακροδεξιό μπλοκ των πλεύρηδων-κεραμιδάδων-λιακόπουλων.Σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο της Ευρώπης,της Αμερικής και της Αυστραλίας που διδάσκει φιλοσοφία και ιστορία αρχαίων λαών τον πανσεξουαλισμό των αρχαίων ελλήνων θα τον διδαχτείς τουλάχιστον απο το Α' εξάμηνο.

xlexlekias

#48
Τα "εθνικιστικα μου καταλοιπα" εχουν βαση , στηριζονται στη λογικη πρωτα και μετα στα στοιχεία.

Δε με ενδοιαφερει να με πουν εθνικιστή αν ειναι να υπερασπιζομαι τη κοινη λογικη. Αυτο που δε θα ηθελα ποτε να με χαρακτηριζει ειναι η εμμονη στη μη υπαρξη εθνοτητων και φυσικα στην εννοια εθνος. Εθνη υπηρχαν και θα υπαρχουν, οσο και αν αρεσει η δεν αρεσει σε μερικους.

Οπως εγραψα παραπανω δε δεχομαι με τιποτα οτι οι Μακεδονες δε μιλαγαν ελληνικα. Ψαχνεις να βρεις βελονες στα αχυρα με διαφοροποιησεις της Μακεδονικης διαλεκτου με αλλες που υπηρχαν στον γνωστο τοτε ελλαδικο χωρο. Σε καθε περιοχη της τοτε "Ελλαδας" μιλαγαν διαφορετικη διαλεκτο, ειναι λογικο και στη Μακεδονια να μιλαγαν τη δικη τους. Σε καμια περιπτωση ομως δεν ηταν αλλη γλωσσα αυτο που μιλαγαν και εγραφαν οι Μακεδονες, Αυτο δεν δεχετε αμφισβητησης. Ξαναδιαβασε τις αναφορες μου για τη γλωσσα να δεις πως τη Δωρικη, Ιωνικη και αλλες διαλεκτους.

Το να ανοιγεις τους οριζοντες σου δε παει να πει οτι δεχεσε τη καθε μαλακια που ακους. Οι Μακεδονες ηταν τοσο Ελληνες οσο ηταν οι Σπαρτιατες, οι Αθηναιοι κτλ. Αυτο αμα το παραδεχτει καποιος δε τον κανει ουτε χαζο ουτε ρατσιστη ουτε κολλημενο και φυσικα οχι φασιστα.

Βαζεις μεμονομενα λογια απο διαφορους που δεν εχει νοημα να απαντησω. Η γενικη γραμμη σου ειναι να ψαχνεις ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ενω τα ΚΟΙΝΑ τουσ ειναι πολυ περισσοτερα και πολυ ποιο σημαντικά. Τα γραφω στο πανω μερος αυτης της σελιδας.

Για μενα δεν εχει νοημα να συνεχισω. Οι Μακεδονες ηταν περισσοτερο ελληνες απο οτιδήποτε αλλο θα μπορουσαν να ειναι και αυτο δε δεχεται καμια αμφισβητηση. Στο κατω κατω αν ειναι να επιλεξεις τι χρωμα ειναι το ΣΙΕΛ σε παλετα 16 χρωματων θα πεις ΜΠΛΕ. Δε μπορεις να πεις ΚΟΚΚΙΝΟ η ΚΙΤΡΙΝΟ. Εσυ προσπαθεις να μου αποδειξεις οτι το ΣΙΕΛ δεν υπαρχει η οτι το επινοήσαμε εμεις μονοι μας...

Παντα διαχωριζω τους ανθρωπους ιστορικα βαση των πολιτισμων τους, της παιδιας τους, της εθνικης τους προελευσης κτλ και οχι βαση αιματολογικων εξετασεων DNA για το καθορισμο της φυλης τους οπως κανουν αλλοι που δεν ασπαζομαι τις αποψεις τους. Ελπιζω να καταλαβες τι εννοώ.


xlexlekias

Για τον Φολμεράυερ απαξιώνω την ερευνα του γιατι αντιστοιχες μεταγενεστερες με πολυ περισσοτερα τεχνικα μεσα την κατάργησαν ουσιαστικα. Το τι πιστευουν οι διαφοροι ημιμαθείς περιηγητές δεν εχει καμια αξια αφου δεν εχει αναφερθει Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α καμια τετοια μετακίνηση πλυθισμων. Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α ΚΑΙ Π-Ο-Τ-Ε. Εκτος αν τα ουφο του Λιακοπουλου μετεφεραν κρυφα μερικους εκατομμυρια Αιθιοπες στη Πελοπονησο...

Για την ομοφυλοφιλία στην αρχαια ελλαδα κανεις μεγαλο λαθος και ΟΛΟΙ οι σοβαροι ιστορικοι μελετητες αμφισβητουν την εκταση που της ειχαν δωσει μερικοι Gay ερευνητές του κωλου. (Αποδεδειγμενα το εκαναν για να συμβιβαστεί ο δυτικος κοσμος με το Gayλικι τους σα Trend). Φυσικα και υπηρχε, οπως υπηρχε σε καθε γωνια του πλανήτη ανεκαθεν αλλα συγκριτικά η ομοφυλοφιλία στην σημερινη ελλαδα εχει τερατοδη εκταση σε σχεση με αυτη στην αρχαια ελλαδα... στην αρχιαια ελλαδα οι κιναιδοι ηταν λιγο πιο πανω απο τους δουλους... χωρις δικαιωματα και στα κατωτερα κοινωνικά στρωματα. Κραγμενοι οσο δε παει....  Μακαρι να γινοταν και σημερα αυτο...

xlexlekias

#50
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΤΙ

Γιατι τοση μανια να απομονωθεί η αρχαια μας παραδοση απο την νεοτερη? Γιατι οι "προοδευτικοί" προσπαθουν να διαχωρισουν την ιστορικη συνεχεια του Ελληνικού εθνους?

Γιατι νομιζουν οτι οι αρχαιοι Ελληνες ειχαν αιγλη που δε πρεπει να συσχετιστει με την Ελλαδα?

Αφου εκτός των αλλων οι αρχαιοι ηταν αποδεδειγμένα ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΙ, ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΟΙ, ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΙ, ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ (Ω ΝΑΙ!!!), ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ. Ναι ηταν!

Αυτα δε κατηγορουν τους "συντηρητικούς" οτι πρεσβεύουν? Ας κραξουν τους αρχαιους τοτε ... οχι τους νεοελληνες.... απο εκει τα εμαθαν αυτα...

Γιατι δε το καταλαβα ποτε....

Εὐλογητὸς

#51
γαμαγανε και πουτανες οι αρχαοι τις ετερες οπως λεει και δημητρακης! ο σημερινος ομως ελληνας δεν γαμαει καθολου αυτο μπορεις να μου εξηγισεις γιατι συμβαινει?  :free-indifferent-smileys-746: :free-indifferent-smileys-746: :free-indifferent-smileys-746: :free-indifferent-smileys-746:

xlexlekias

τυπε αν δε γαμαγανε δε θα υπήρχαμε...... απλουστατα... τι να λεμε... οταν οι πουστηδες θα πιανουν παιδια τοτε θα το συζητήσουμε αν χρειαζονται οι straight...

Εὐλογητὸς

Quote from: xlexlekias on March 20, 2013, 03:36:03 PM
τυπε αν δε γαμαγανε δε θα υπήρχαμε...... απλουστατα... τι να λεμε... οταν οι πουστηδες θα πιανουν παιδια τοτε θα το συζητήσουμε αν χρειαζονται οι straight...

ο ελληνας ο σημερινος νομιζω δεν γαμαει σχεδον καθολου η μεγαλη πλεοψηφια! βρισκει μια χοντρη εξ αναγκης κανει μια σχεση , γινετε ακομα ποιο χοντρη κατα την διαρκεια της σχεσης,ριχνει κανα πουτσο 1 φορα το μηνα και αυτο το θεωρει οτι γαμαει..

LIONHEART

Υπαρχει αραγε καποιο στοιχειο που να δειχνει ξεκαθαρα οτι στο αρχαιο Μακεδονικο βασιλειο μιλουσαν και αλλη γλωσσα εκτος απο ελληνικα? Γιατι ως γνωστον υπαρχουν ευρηματα και πηγες κλπ μονο με ελληνικη γραφη.

LIONHEART

Quote from: pakistanos on December 11, 2011, 03:03:52 PM
Μη διαβάζεις αποκλειστικά μικροαστικές ελληνικές πηγές γιατί είναι αστεία τα επιχειρήματα.Μακεδονικό έθνος υφύσταται εδώ και 150 χρόνια και σου παραθέτω μια βιβλιογραφία απο δυτικούς συγγραφείς και όχι απο βαλκάνιους καιροσκόπους.Σου παραθέτω ονόματα Percy Gardner, J. C. Stobart, Samouel Eddy κλπ κλπ
Ξανα επαναλαμβάνω άσε της ηλίθιες πηγές των γαμημένων ελλήνων και των γαμημένων βουλγάρων και άρχισε να ψάχνεις ιστορικά τεκμήρια χωρίς να υπάρχει προπαγάνδα.Οι άνθρωποι αυτοί είναι απο τα πρώτα Σλαβονικά φύλα που ήρθαν στη χερσόνησο του Αίμου και η γλώσσα τους θεωρείτε η πιο παλαιή στην οικογένεια των Σλαβονικών γλωσσών.Διάβασε και λίγο εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Macedonians_%28ethnic_group%29
Το Ίλιντεν το έκανε το Βουλγαρικό ΙΜΡΟ ??? Ξανά και πάλι μπας και μάθουμε λίγο ιστορία και τώρα θα σου παραθέσω τη πιο εθνικοφρονική πηγή

Ιστορία των Βαλκανιών λαών εκδόσεις ΓΕΣ 1931 κεφάλαιο 3 σελίς 34

Η ίδρυση του κομιτάτου των σαντραλιστών το Φθινόπωτο του 1893 υπό των Ντάμε Γκρούεφ και του Πέρε Τόσεφ ήθελε να αποσχιστεί απο τον Οθωμανικό ζυγό αλλά ταυτόχρονα τα έβαλε με τους Βούλγαρους και πιο μετά με τους Έλληνες.'Ηταν αυτοί οι σλαβόφωνοι μακεδόνες που είχαν αυτονομιστικές τάσεις και δεν ήθελαν να ενταχτούν ούτε στις ελληνικές γραμμές αλλά ούτε και στη βουλγαρική εξαρχία.Μάλιστα αυτοί πρωτοστάτησαν και στην επανάσταση του προφήτη Ηλία (Ίλιντεν) και πρωτοακούστηκαν τα συνθήματα 'η Μακεδονία στους Μακεδόνες'!
Επειδή αναφέρθηκες στη γλώσσα μάλλον οι Βούλγαροι μιλανέ τη παλαιοσλαβική διάλεκτο αυών των ανθρώπων που ονομάζεται επίσημα Μακεδονική και απλά οι βούλγαροι ήταν πιο τυχεροί γιατί έιχανε οικονιμική υποστήριξη απο τις μεγάλες δυνάμεις και φτιάξανε πρώτοι το κράτος τους. http://en.wikipedia.org/wiki/Macedonian_language

Επίσης τα έθνη και τα κράτη είναι τεχνητά lionheart και εξυπερετούνε πολιτικούς σκοπούς στις μεγάλεις δυνάμεις.Αν θέλουν οι Αμερικάνοι και οι δυτικοευρωπαίοι να κάνουν ένα ανεξάρτητο Σπαρτιατικό κράτος νομίζεις ότι θα τους εμποδίσει κανείς ? Το χρήμα κινεί τα πάντα γιατί φαίρνει την ισχύ σε έναν άνθρωπο η σε ένα κράτος.Εάν λείπει το χρήμα μετά δέχεσαι τις κλωτσιές και τις σφαλιάρες όπως για παράδειγμα η Ελλάδα.Ο πολιτισμός,η φυλή και η ιστορική παράδοση φαντάζουν αστεία παραμύθια μπροστά στα χρηματικά πολιτκά συμεφέροντα των ισχυρών.


Φιλε μου με την τελευταια σου παραγραφο συμφωνω απολυτως. Ωστοσο για τα περι μακεδονικης εθνογεννεσης, πρεπει να τραβηξει κανεις παααρα πολυ απο τα μαλλια την ολη θεωρια περι κατασκευης εθνων, ωστε να χωρεσει εκει ενα " μακεδονικο" εθνος, και να εχει πολυ καλη πιστη και θεληση. Τα κουκια δε βγαινουν. Εαν οι ανθρωποι αυτοι ηταν απο τα πρωτα σλαβονικα φυλα γιατι δεν οργανωθηκαν και συγκροτηθηκαν πολιτικα σε καποιο πολιτικο μορφωμα? Ποιους ειχαν ηγετες? Ποιες περιοχες κατελαβαν ? Υπο την κυριαρχια τινος πολιτικου σχηματισμου εζησαν? Για τους σεντραλιστες , ηταν μια πτερυγα του VMRO , δεν λεει κατι αυτο, ηταν αρνητες της εθνικης ιδεας, βρηκαν χωρο μεσα στο VMRO που ηταν βουλγαρικης εμπνευσης ( αληθεια γιατι ολα αυτα ξεκινησαν μετα την αναθεωρηση της Συνθηκης του Αγιου Στεφανου με το συνεδριο του Βερολινου? Τοτε ξαφνικα θυμηθηκαν πως " ηταν Μακεδονες"? Και οταν η περιοχη τους ως την Οχριδα συμπεριληφθηκε στην Μεγαλη Βουλγαρια του 1878 γιατι ενω ξεσηκωθηκαν οι παντες οι μονοι που δεν αντεδρασαν ηταν οι..." Μακεδονες"? Στους βαλκανικους πολεμους που ηταν? Οταν μεχρι και το Μαυροβουνιο πηρε τα οπλα?
Οι σεντραλιστες ηθελαν λοιπον μια ανεξαρτητη πολιτικη οντοτητα βασισμενη οχι στην εθνικη ιδεα, αλλα στην ιδεα του σοσιαλισμου. Και το Μακεδονια ειχε ξεκαθαρα γεωγραφικο προσδιορισμο, γιατι απλα ετυχε να ζουν στο σαντζακι της Μακεδονιας. Για αυτο αλλωστε απο τα καλεσματα τους εκλειπει καθε αναφορα σε οποιαδηποτε ιστορικη νομιμοποιητικη βαση. Τι διαολο κανα μεγαλεξαντρο δε θα κοτσαραν και αυτοι αν ηθελαν να προσδιοριστουν εθνικα ως μακεδονες?  ::)

Vrikolakas

#56
Quote from: xlexlekias on March 20, 2013, 03:09:50 PM
Για τον Φολμεράυερ απαξιώνω την ερευνα του γιατι αντιστοιχες μεταγενεστερες με πολυ περισσοτερα τεχνικα μεσα την κατάργησαν ουσιαστικα. Το τι πιστευουν οι διαφοροι ημιμαθείς περιηγητές δεν εχει καμια αξια αφου δεν εχει αναφερθει Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α καμια τετοια μετακίνηση πλυθισμων. Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α ΚΑΙ Π-Ο-Τ-Ε. Εκτος αν τα ουφο του Λιακοπουλου μετεφεραν κρυφα μερικους εκατομμυρια Αιθιοπες στη Πελοπονησο...

Για την ομοφυλοφιλία στην αρχαια ελλαδα κανεις μεγαλο λαθος και ΟΛΟΙ οι σοβαροι ιστορικοι μελετητες αμφισβητουν την εκταση που της ειχαν δωσει μερικοι Gay ερευνητές του κωλου. (Αποδεδειγμενα το εκαναν για να συμβιβαστεί ο δυτικος κοσμος με το Gayλικι τους σα Trend). Φυσικα και υπηρχε, οπως υπηρχε σε καθε γωνια του πλανήτη ανεκαθεν αλλα συγκριτικά η ομοφυλοφιλία στην σημερινη ελλαδα εχει τερατοδη εκταση σε σχεση με αυτη στην αρχαια ελλαδα... στην αρχιαια ελλαδα οι κιναιδοι ηταν λιγο πιο πανω απο τους δουλους... χωρις δικαιωματα και στα κατωτερα κοινωνικά στρωματα. Κραγμενοι οσο δε παει....  Μακαρι να γινοταν και σημερα αυτο...
H απαξίωση στον Φολμεράυερ και γενικότερα σε περιηγητές του 18ου και 19ου αιώνα είναι προσωπικό σου θέμα οπότε δεν υπάρχει διαφωνία σε αυτό.Το αν ήταν ''ημιμαθείς'' πάλι είναι προσωπική σου άποψη αλλά δεν νομίζω να το ασπάζεται αυτό κανείς στα σοβαρά.Όταν οι άνθρωποι στο Ηνωμένο βασίλειο,στη Γαλλία,στην Ολλανδία , στην Ελβετία είχανε τεχνογνωσία επιστήμης,πανεπιστήμια με ερευνητικές ομάδες και συστηματικές ερευνητικές ομάδες σε όλο τον κόσμο που είχανε κατακτήσει sorry αλλά στην Αθήνα ήταν βοσκοτόπια Αρβανιτών(Αλβανών) και ΟΛΑ τα Βαλκάνια ήταν Οθωμανική αυτοκρατορία.Εξάλλου ακόμα και δικός μας Παπαρηγόπουλος στην ουσία αντέγραψε το έργο του Βρετανού Grotte κάτι που κατηγορήθηκε πολύ έντονα απο έλληνες συναδέρφους του ως παντελή έλλειψη προσωπικών ιστορικών στοιχείων σε έλληνα επιστήμονα.

Τώρα για την ομοφυλοφιλία επειδή προκαλεί αρνητικά συναισθήματα σε συντηρητικούς κύκλους μάλλον εσύ έχεις το λάθος να πιστεύεις ότι δεν ήταν θεσμός στην αρχαία Ελλάδα.Τσέκαρε το έργο του Βρετανού παγκοσμίου φήμης καθηγητή Sir Kenneth Dover (που παρεμπιπτόντως δεν ήταν gay) αλλά και όλη όπως σου έγραψα και παρακάτω παγκόσμιας κοινότητας των κλασσικών σπουδών να δεις την επίσημη άποψη που έχουνε γι'αυτό το θέμα.



Στο τέλος που αναφέρεις ότι

Αφου εκτός των αλλων οι αρχαιοι ηταν αποδεδειγμένα ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΙ, ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΟΙ, ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΙ, ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ (Ω ΝΑΙ!!!), ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ. Ναι ηταν!

Σε αυτο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!  :hi:

Vrikolakas

Quote from: LIONHEART on March 21, 2013, 11:37:17 PM
Υπαρχει αραγε καποιο στοιχειο που να δειχνει ξεκαθαρα οτι στο αρχαιο Μακεδονικο βασιλειο μιλουσαν και αλλη γλωσσα εκτος απο ελληνικα?
Υπάρχουν πολλές απόψεις γι'αυτό το θέμα μεταφρασμένο μάλιστα και στην ελληνική wiki.
για κάνε ένα τσεκ.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1

Η αρχαία μακεδονική γλώσσα ήταν η γλώσσα των αρχαίων Μακεδόνων, η οποία άνηκε στις ινδοευρωπαϊκές γλώσσες και ομιλείτο στην Μακεδονία κατά την 1η χιλιετία π.Χ.. Από τον 4ο αιώνα π.Χ. άρχισε να υποχωρεί η χρήση της και τα μακεδονικά σταδιακά αντικαταστάθηκαν από την αττική διάλεκτο.

Η γνώση μας για την συγκεκριμένη γλώσσα είναι ιδιαίτερα περιορισμένη, καθώς δεν έχουν διασωθεί κείμενα αδιαμφισβήτητα γραμμένα στην αρχαία μακεδονική. Υπάρχει βέβαια ένα σώμα αυθεντικών μακεδονικών λέξεων συγκεντρωμένο από αρχαίες πηγές, κυριώς από επιγραφές νομισμάτων καθώς και από το λεξικό του Ησύχιου του 5ου αιώνα π.Χ.. Οι περισσότερες από αυτές τις λέξεις είναι ελληνικές, αλλά ορισμένες δεν ανταποκρίνονται στην στερεότυπη ελληνική φωνολογία. Επίσης, ο κατάδεσμος της Πέλλας, ένα κείμενο που ανακαλύφθηκε στην Πέλλα το 1986 και χρονολογείται στον 4ο αιώνα π.Χ., γραμμένο σε ιδιότυπη δωρική διάλεκτο, θεωρείται από κάποιους επιστήμονες ότι αποτελεί το μόνο κείμενο που είναι γραμμένο στην αυθεντική μακεδονική γλώσσα και χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα ότι η μακεδονική ήταν ένα βορειοδυτικό ιδίωμα της δωρικής.

Λόγω λοιπόν της έλλειψης επαρκών πηγών είναι δύσκολο να ταξινομηθεί σαφώς η μακεδονική γλώσσα και υπάρχουν διάφορες προτάσεις ως προς το θέμα αυτό. Έτσι είναι δύσκολο να καθοριστεί αν τα μακεδονικά ήταν μια ελληνική διάλεκτος, μία ξεχωριστή γλώσσα η οποία ήταν στενά συγγενής με την ελληνική, ή μια ανεξάρτητη γλώσσα η οποία είχε επηρρεαστεί από την ελληνική.

Εξαιτίας της αποσπασματικής φύσης των μαρτυριών υπάρχουν ποικίλες ερμηνείες και προτάσεις για την ταξινόμηση της γλώσσας (Mallory and Adams (1997), σελ. 361):

    Ελληνική διάλεκτος που ανήκει στην Αιολική ομάδα (Hoffman 1906, Hammond 1972)
    Ελληνική διάλεκτος που ανήκει στο σύμπλεγμα των βορειοδυτικών ελληνικών διαλέκτων (Hammond 1989,Masson 1996)
    Ελληνική διάλεκτος αναμεμιγμένη με Ιλλυρικές γλώσσες ή τη Θρακική γλώσσα. Βλ. Kretschmer (1896) και E. Schwyzer (1959)
    Ελληνική διάλεκτος με μη ινδοευρωπαϊκό υπόστρωμα. Βλ. M. Sakellariou (1983)
    Ιλλυρική διάλεκτος ανακατεμμένη με την ελληνική γλώσσα. Βλ. K. O. Müller (1825) και G. Bonfante 1987)
    Ανεξάρτητη Ινδοευρωπαϊκή γλώσσα συγγενής της Ελληνικής, της Θρακικής και των Φρυγικών γλωσσών. Βλ. I. I. Russu (1938) και Antoine Meillet (1965)

Ελληνομακεδονική ομάδα

Ορισμένοι γλωσσολόγοι πιστεύουν ότι η μακεδονική γλώσσα ήταν αδελφή γλώσσα όλων των αρχαίων ελληνικών διαλέκτων και όχι απλά ελληνική διάλεκτος. Αν αυτή η άποψη είναι ορθή, τότε η Μακεδονική και η Ελληνική είναι δύο κλάδοι μιας ομάδας των Ινδοευρωπαϊκών γλωσσών, που σχηματίζουν μια ελληνομακεδονική ομάδα, η οποία αναφέρεται ενίοτε ως ελληνική ομάδα. Τέτοιου είδους ορολογία θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρανοήσεις, αφού ο ελληνικός κλάδος των Ινδοευρωπαϊκών γλωσσών γίνεται συνώνυμος με τον ελληνικό κλάδο (που περιέχει όλες τις αρχαίες και σύγχρονες ελληνικές διαλέκτους. (βλ. Κατάλογος Γλωσσολόγου).

Ένας αριθμός μακεδονικών λέξεων, ιδιαίτερα στο λεξικό του Ησύχιου, αμφισβητούνται (π.χ., ορισμένοι δεν τις θεωρούν πραγματικές μακεδονικές λέξεις) και κάποιες υπέστησαν πιθανώς φθορά κατά τη μεταβίβαση. Έτσι η λέξη αβρούτες, πιθανώς διαβαζόταν ως αβρούϜες (αβρουϝες), με το ταυ (τ) να αντικαθιστά ένα δίγαμμα (ϝ). Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τούτη η λέξη θα μπορούσε να υπάρχει σε μια ελληνική διάλεκτο.Άλλοι, όμως, (κυρίως ο Αντουάν Μεγιέ) (Antoine Meillet) βλέπουν το οδοντικό ως αυθεντικό και θεωρούν ότι η λέξη ανήκει σε μια ινδοευρωπαϊκή γλώσσα διαφορετική από την Ελληνική.

Αρχαία ελληνική διάλεκτος

Μια άλλη σχολή σκέψης διατείνεται ότι η Μακεδονική ήταν ελληνική διάλεκτος. Είναι πολλοί εκείνοι που θεωρούν ότι η Μακεδονική είναι μια βόρεια ελληνική διάλεκτος και ανάμεσά τους περιλαμβάνονται ακαδημαϊκοί ο Φραντς Χάινριχ Λούντολφ Άρενς (1843) και ο Ο. Χόφμαν (O. Hoffmann) (1906). Σύγχρονος υπέρμαχος αυτής της άποψης είναι ο καθ. Ολίβιε Μέισον (Olivier Masson), ο οποίος στο άρθρο του για την αρχαία μακεδονική γλώσσα, στην 3η έκδοση του Κλασικού Λεξικού της Οξφόρδης (1996) προτείνει ότι η Μακεδονική σχετιζόταν με Βορειοδυτικές ελληνικές διαλέκτους:

    Κατά την άποψή μας ο ελληνικός χαρακτήρας των περισσότερων ονομάτων είναι προφανής και είναι δύσκολο να σκεφθούμε οποιαδήποτε ελληνοποίηση οφειλόμενη σε πλήρη δανεισμό [...] Η μειοψηφία των ονομάτων που δεν φαίνονται Ελληνικά [...] ίσως οφείλονται σε επιδράσεις υποστρωμάτων ή επιστρωμάτων (όπως συμβαίνει παντού στην Ελλάδα). Η Μακεδονική λοιπόν μπορεί να ιδωθεί ως ελληνική διάλεκτος, χαρακτηριζόμενη από την περιφερειακή της θέση και τις τοπικές της προφορές. Όμως αντίθετα με πρότερες απόψεις που την προσδιόριζαν ως αιολική διάλεκτο [...] θα πρέπει να σκεφθούμε πλέον τη σχέση της με τη βορειοδυτική Ελληνική [...] Χρειάζεται να αναμένουμε νέες ανακαλύψεις, αλλά ίσως μπορούμε διστακτικά να συμπεράνουμε ότι η Μακεδονική είναι Βορειοδυτική Ελληνική.

Οι ισχνές μαρτυρίες μας είναι ανοικτές σε ποικίλες ερμηνείες, και δεν υπάρχει οριστική απάντηση στο ερώτημα αν η αρχαία Μακεδονική ήταν στην πραγματικότητα ελληνική διάλεκτος. Το πιθανότερο είναι ότι η Μακεδονική δεν ήταν αρχαία ελληνική διάλεκτος στηριζόμενη στο αττικό ή το ιωνικό παράδειγμα, εξ ου και ο συχνός προσδιορισμός της ως αποκλίνουσα ελληνική διάλεκτος. Σε αυτό το σημείο έχει ενδιαφέρον να τονιστούν οι απόψεις των ειδικών της μακεδονικής ιστορίας όπως ο Nicholas Goeffrey Lempiere Hammond και ο Hermann Bengtson. Ο Ηammond θεωρεί τη Μακεδονική διάλεκτο της ελληνικής και ενώ αρχικά (1972) πίστευε ότι ανήκε στην Αιολική ομάδα τελικά κατέληξε στη Βορειοδυτική Ελληνική ομάδα (1989) μετά από τις ανακαλύψεις που έγιναν στην Πέλλα τη δεκαετία του 1980. Συγκεκριμένα αναφέρει : «συμπερασματικά, η γλώσσα των Μακεδόνων ήταν μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη μορφή της Ελληνικής που αντιστάθηκε στις εξωτερικές επιδράσεις και ήταν συντηρητική στην προφορά. Παρέμεινε έτσι μέχρι τον τέταρτο αιώνα, όταν υποτάχθηκε ολοκληρωτικά στην πλημμυρίδα της κοινής Ελληνικής. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη π.χ. ότι οι Μακεδόνες υιοθέτησαν ποτέ την Ιλλυρική ή τη Θρακική ως γλώσσα τους. Κανείς ποτέ δεν υπαινίχθηκε ότι οι Μακεδόνες μιλούσαν Θρακικά, αν και ο Δημοσθένης και διάφοροι άλλοι θα χαίρονταν πάρα πολύ αν το είχαν κάνει». Ο Herman Bengtson στα ειδικά βιβλία του για τη Μακεδονία, αλλά και στα γενικότερά του για την ελληνική ιστορία όπως το Griechisce Geschichte : Von den Anfaengen bis in die Remische Kaiserzeit αναφέρει «Για τους σύγχρονους μελετητές το γλωσσολογικό υλικό από ανθρωπωνύμια, τοπωνύμια, ονόματα μηνών και θρησκευτικούς όρους ωθεί στο συμπέρασμα ότι οι Μακεδόνες ήταν ελληνόφωνος πληθυσμός. Η υπόθεση του ινδοευρωπαϊστή P. Kretschmer, ότι οι Μακεδόνες ήταν ένας ανάμεικτος Ελληνο-Ιλλυρικός λαός είναι λίγο πειστική. Έτσι με την σημαντική εξαίρεση του Julius Kaerst, η πλειοψηφία των σύχρονων ιστορικών υποστηρίζει -ορθά κατά τη γνώμη μου- την ελληνοφωνία των Μακεδόνων, εντάσσοντάς τους στον όμιλο των βορειοδυτικών ελλήνων».

Ανεξάρτητη παλαιοβαλκανική γλώσσα

Ορισμένοι γλωσσολόγοι θεωρούν ότι η μακεδονική γλώσσα όχι μόνον ήταν διακριτή, αλλά ότι ανήκε σε κάποιον Ινδοευρωπαΐκό κλάδο μάλλον παρά στον Ελληνικό (ή Ελληνομακεδονικό) και προτείνουν ότι δεν είναι ιδιαίτερα συγγενική προς την Ελληνική. Απορρίπτουν τις ισχυρές ελληνικές αντιστοιχήσεις που ανακαλύφθηκαν στη Μακεδονία και προτιμούν να την αντιμετωπίζουν ως Ινδοευρωπαϊκή γλώσσα των Βαλκανίων και την τοποθετούν γεωγραφικά ανάμεσα στην Ιλλυρική γλώσσα δυτικά και τη Θρακική γλώσσα ανατολικά.

Η υπόθεση ότι γλωσσολογικά η Μακεδονική έστεκε ανάμεσα στην Ιλλυρική και τη Θρακική, διαμορφώνοντας έτσι ένα είδος ενδιάμεσης γλώσσας και ταυτόχρονα συνδεκτικό κρίκο ανάμεσα στις δύο προϋποθέτει ότι η Ιλλυρική και η Θρακική υπήρξαν στο παρελθόν συγγενείς κλάδοι. Ωστόσο, ο Θρακοϊλλυρικός κλάδος δεν ευνοείται ως υπόθεση εξαιτίας της έλλειψης μαρτυριών.

Η λεξικογραφική δεξαμενή αποκαλύπτει ότι ορισμένες λέξεις δεν έχουν συνώνυμες στην Ελληνική, αλλά διαθέτουν συνώνυμες με άλλες Ινδοευρωπαϊκές γλώσσες. Υπάρχουν, επίσης, και κάποιες άλλες λέξεις που δεν έχουν συνώνυμα με οποιαδήποτε άλλη γλώσσα και είναι πιθανώς προ-Ινδοευρωπαϊκής προέλευσης.





Quote from: LIONHEART on March 21, 2013, 11:37:17 PM
Γιατι ως γνωστον υπαρχουν ευρηματα και πηγες κλπ μονο με ελληνικη γραφη.
Σωστός εδώ.  :thumbsup:

xlexlekias

Vrikolaka απαντησε μου σε μια ερωτηση μονο και αυτοματα θα δωθει απαντηση στα επιχειρηματα σου.

Τα Ποντιακα ειναι Ελληνικα ναι ή οχι.

Περιμενω απαντηση...

LIONHEART

VRIKOLAKA το θεμα δεν ειναι να κανουμε επισκοπηση των θεωριων και της βιβλιογραφιας. Αλλα να δουμε με την κριση μας τι απο ολα αυτα μας πειθει. Κατα τη γνωμη σου δηλαδη τα στοιχεια ποιας σχολης ειναι τα ισχυροτερα? Με τα εως τωρα λιγα που γνωριζουμε.
Ατρανταχτες αποδειξεις οτι υφιστατο διαφορετικης προελευσης μακεδονικη γλωσσα ΞΕΚΑΘΑΡΑ δεν υπαρχουν. Τα ισχυροτερα και περισσοτερα στοιχεια, δειχνουν πως η μακεδονες μιλουσαν ελληνικα, τουλαχιστον επισημα ενω στην πιο τραβηγμενη περιπτωση γινεται λογος για ΔΙΑΛΕΚΤΟ. Η διαφορα διαλεκτου και γλωσσας ειναι προφανης νομιζω.
Θεωριες μπορουν να βγουν απειρες δε κοστιζει κατι  ;D Ακομη και πανεπιστημιακες. Το ζητημα ειναι πως για καθε μια απο τις θεωριες που αναφερεις ενδεχεται να υπαρχ ::)ουν 100 αντεπιχειρηματα .
Βεβαια το να καταπιαστουμε με ενα θεμα οπως η αρχαια ιστορια ειναι απαιτει ειδικες γνωσεις που βεβαια δεν εχουμε την ευχερεια να τις εχουμε προσφορες. Θελουν χρονια κοπιαστικης ερευνητικης δουλειας με επαγγελματισμο.
Στο κατω κατω για τη σημερινη μας ζωη δεν αλλαζει κατι ουσιωδες οποιο συμπερασμα και να βγει. Απλως τελειως αντικειμενικα, κρινω πως ειναι πολυ ισχνα τα στοιχεια που δειχνουν οτι οι μακεδονες μιλουσαν γλωσσα αλλη απο την ελληνικη, εστω και αν μεταξυ του " λαου" ηταν διαδεδομενη καποιας μορφης διαλεκτος.

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2