kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Facebook: Μόδα η απλά ξεβράκωμα των προσωπικών μας δεδομένων

Started by Altec, April 29, 2009, 09:02:00 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

διονυσιος λορβας


sarcofago

Η καλύτερη εφαρμογή ίσως παραμένει το viber που είναι πολύ ελαφρύτερο απο το skype και κάνεις πέρα απο chat  και αποστολή φωτογραφιών και βιντεοκλήσεις.
Το facebook είναι τόσο κοινότυπο που έχουν πάεθ παροξυσμό οι περισσότεροι απο αυτό και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Το twitter είναι εντελώς μα εντελώς για τον πούτσο ενώ το instagramm αφορά κυρίως ανέβασμα αλλά και ρετουσάρισμα φωτογραφιών.

dreamcast

Οσοι εχουμε επαγγελματικες εδρες δυστυχως χρειάζεται το ακατανόμαστο.

διονυσιος λορβας

Παλι το εχουν αλλαξει το facebook γιατι οι νεες ειδοποιησεις μου βγαινουν απο αριστερα.

oral wild

εγώ έχω και να πω την αλήθεια μου αρέσει το φατσοβιβλίο γιατί είμαι και με πολλές τρανς φίλος  :headbaning3:

luke cage

Ρε παιδιά εγώ πάλι με το facebook χαζεύω όλα τα ψώνια και τις πουτάνες  :wanker: γιατί να το κλείσουν εξάλλου ; αυτοπροβολή δεν θέλουν;  :84:

paul winston

Στο messenger μπορεις να κανεις φίλους και χωρίς να τους εχεις στο φατσοβιβλιο.

luke cage

Έρευνα χωρίζει σε κατηγορίες τους χρήστες του facebook ανάλογα με τη δραστηριότητά τους. Ματάκηδες και αυτοδιαφημιζόμενοι






Περίπου 1,3 δισεκατομμύρια άτομα συνδέονται καθημερινά στο Facebook.
Κατά μέσο όρο ο κάθε χρήστης περιηγείται για 35 λεπτά.
Δεν έχουν όμως όλοι οι χρήστες τα ίδια κίνητρα, ούτε τους ίδιους λόγους που αφιερώνουν τον χρόνο τους στο Facebook.
Αμερικανική μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο διεθνές περιοδικό «εικονικών κοινοτήτων και κοινωνικών δικτύων» διαπίστωσε ότι υπάρχουν τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες:
οι «κατασκευαστές» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Οι αυτοδιαφημιζόμενοι είναι εκείνοι που βρίσκονται συνέχεια online, αναρτούν φωτογραφίες, βίντεο ή κάνουν check in, ενημερώνοντας τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε τους βήμα.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, κίνητρο τους είναι να προσελκύσουν την προσοχή. Χρησιμοποιούν το Facebook «για να παρουσιάσουν μια εικόνα του εαυτού τους, είτε αυτή ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είτε όχι», τονίζει ο Δρ. Ρόμπινσον.
Οι «ματάκηδες» αισθάνονται την κοινωνική υποχρέωση να βρίσκονται στο Facebook, αλλά ο βασικός στόχος τους είναι να «κατασκοπεύουν» τι κάνουν οι άλλοι χρήστες και πώς ζουν.
Σπάνια δημοσιοποιούν προσωπικές πληροφορίες για τους ίδιους, αλλά μπαίνουν στα προφίλ των άλλων και θέλουν να μαθαίνουν τα πάντα για εκείνους.

Οι «κατασκευαστές» σχέσεων ανταποκρίνονται στις δημοσιεύσεις άλλων ανθρώπων και χρησιμοποιούν το Facebook για να ενισχύσουν τις πραγματικές τους σχέσεις.
«Το χρησιμοποιούν ως επέκταση της πραγματικής τους ζωής, με τους φίλους τους και την  οικογένεια τους», εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης Τομ Ρόμπινσον.
Οι "προπαγανδιστές" ωστόσο, κάνουν διάκριση μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου.
Δεν μοιράζονται φωτογραφίες ή πληροφορίες για τον εαυτό τους.
Αντί αυτού, θέλουν να ενημερώνουν τους πάντες για το τι πραγματικά συμβαίνει, αναρτώντας ειδήσεις, γεγονότα και σχολιάζοντας την επικαιρότητα.



Σύμφωνα με την έρευνα, ωστόσο, οι ορισμοί δεν είναι πάντοτε σαφείς.
Πολλοί χρήστες φέρουν διάφορα χαρακτηριστικά, γεγονός που τους εντάσσει σε περισσότερες από μία κατηγορίες.
Αλλά είναι κάποιο που υπερτερεί και με βάση αυτό είναι δυνατό να καταταχθούν σε μία από τις τέσσερις μεγάλες κατηγορίες.
Ωστόσο η έρευνα δεν αποκαλύπτει σε ποια κατηγορία ανήκουν οι περισσότεροι χρήστες.


Πηγη:   http://www.valueforlife.gr/free-time/erevna-xorizei-se-4-katigories-tous-xristes-tou-facebook-analoga-me-ti-drastiriotita-tous-matakides-kai-aftodiafimizomenoi/

μιμης κορεζης

και οι τέσσερις κατηγορίες είναι εντελώς για κλάματα  :'( :'( :'( :'( :'(

luke cage

Προσοχή: Διαγράψτε αμέσως το τηλέφωνο σας από το facebook







Στον διαδικτυακό κόσμο, οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι πολλοί. Ένας από αυτούς είναι και η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα και στους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook. Μια παράμετρος ασφαλείας που μπορεί να μην έχει σκεφτεί κάποιος για να προστατέψει τον λογαριασμό του, είναι ο αριθμός τηλεφώνου.

Ένας προγραμματιστής υπολογιστών συμβουλεύει τους χρήστες του Facebook να διαγράψουν τον αριθμό τηλεφώνου τους από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, γιατί μέσω αυτού είναι εύκολο για κάποιον να συνδεθεί με ένα προφίλ.

Και αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, γίνεται γιατί όταν κάποιος ανοίξει λογαριασμό, προαιρετικά, το Facebook επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους για να αποκτήσουν πρόσβαση.

Αυτό όμως μπορεί να συμβεί στην περίπτωση που κάποιος έχει ξεχάσει τον παλιό αριθμό του ακόμη συνδεδεμένο με τον λογαριασμό, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Τζέιμς Μαρντιντάλε:

Ο λογαριασμός σας στο Facebook είναι ένας θησαυρός και αξίζει αρκετά χρήματα. Υπάρχουν άτομα που αγοράζουν λογαριασμούς στη «μαύρη αγορά» αλλά και σε δημόσιους ιστότοπους όπως το Reddit.

Ο ίδιος επίσης ισχυρίζεται πως κατάφερε να μπει σε λογαριασμούς τρίτων προσώπων με αυτόν τον τρόπο. Επίσης, κάνει γνωστό ότι οι τηλεφωνικοί αριθμοί που καταργούνται, ανακυκλώνονται, και δίνονται σε άλλους πολίτες, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλή προστασία δεδομένων.

Εάν λοιπόν έχετε βάλει τον παλιό αριθμό σας στο Facebook ως εναλλακτική λύση για τον κωδικό, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε.

Πηγή: REUTERS

luke cage

Τώρα έχει ψιλοπαρεγκωνιστεί το φατσοβιβλίο και το twiter και έγινε πολύ μόδα το instagram  :wanker: οι ξεβράκωτες το νοιώθουν πιο οικείο  :bedbang:

luke cage

Να κλείσω το προφίλ μου στο Facebook; Όλο και πιο συχνό ερώτημα από χρήστες που «γκώσανε». Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή όσο ένα like ή unfollow.





Η 22χρονη φοιτήτρια Μαριάννα είναι φανατική χρήστρια του Instagram, αλλά έκλεισε δύο φορές τον λογαριασμό που είχε ανοίξει στο Facebook, επειδή, όπως λέει, την εκνεύριζε. Το επόμενο διάστημα θα επιδιώξει να παρακολουθεί τις τάσεις στον τομέα που σπουδάζει, την πληροφορική. Να δούμε αν έχει εναλλακτικούς δρόμους να το πετύχει δίχως να παρακολουθεί λογαριασμούς ειδικών (προσώπων ή Οργανισμών) στο Facebook, στο Twitter ή στο LinkedIn.   Κάπως διαφορετική είναι η περίπτωση μιας πανεπιστημιακού και ενός συμβούλου επί προσωπικών θεμάτων που είχαν σελίδα στο Facebook. Δραστήριοι άνθρωποι και οι δύο, χρησιμοποιούσαν αρκετά ο καθένας τη δική του σελίδα Facebook για επαγγελματικά τους θέματα και για διάδοση των απόψεών τους πάνω σε ιδεολογικά ζητήματα. Ενίοτε το χρησιμοποιούσαν, όπως πολλοί, και για προσωπική έκφραση, μια φωτογραφία, μια ατάκα από τη συζήτηση με την παρέα, ανταλλαγή σχολίων με φίλους.   Με ρώτησε ο καθένας ξεχωριστά αν είναι καλύτερα να κλείσει τη σελίδα του για να αποφύγει τη σπατάλη ενέργειας, κάποια «άκυρα» σχόλια κ.λπ.   Για φανταστείτε στο μέλλον να ζητήσει το Facebook ή το Twitter κάποιο αντίτιμο για να έχουμε πρόσβαση στις φωτογραφίες που ανεβάσαμε εκεί! Ναι, τις φωτογραφίες του παππού και της γιαγιάς και εκείνες του νεογέννητου μωρού σου, που δεν τις έχεις αποθηκεύσει κάπου αλλού. Πηγή:


Δεν υπάρχουν συνταγές για όλα αυτά και δεν είναι και της φιλοσοφίας μου να δίνω ρετσέτες ή να μοιράζω θέσφατα. Είπα και στους δύο ότι αν το θέλουν πολύ να αποδράσουν από αυτό το δημόσιο εξομολογητήριο, τότε ας κάνουν αυτό που τους λέει η καρδιά τους. Πρόσθεσα όμως ότι είναι καλό να γνωρίζουν τι χάνουν. Πάνω απ' όλα, όμως, να έχουν επίγνωση, αν μείνουν, του τι εκχωρούν και θα το βρουν μπροστά τους, όπως όλοι μας.   Τα ίδια λίγο-πολύ ισχύουν και για τα άλλα social media (Twitter, Instagram), με τη διαφορά ότι το Facebook είναι πολύ μεγαλύτερος «άσπρος ελέφαντας» (και το ίδιο «μαγαζί» με Instagram, Messenger, WhatsΑpp).   Τι χάνεις Ο επαγγελματίας (π.χ. μηχανικός, γιατρός), ο άνθρωπος που δουλεύει με ιδέες (πανεπιστημιακός, συγγραφέας, δημοσιογράφος κ.λπ.), έχει βρει στα social media ένα όχημα για να μοιράζεται θέματα της δουλειάς του, να ενημερώνει για εκδηλώσεις, να διαδίδει κάποια άρθρα που έχει γράψει.   Έχει γίνει ο ίδιος ένας μικρός εκδότης. Ακόμα όμως και αν δημοσιεύσει ένα άρθρο στα mass media, είναι πολύ χρήσιμο να το διαδώσει από το δικό του «κανάλι» στα social media, γιατί ο πιο πολύς κόσμος –περίπου οι δύο στους τρεις– δεν ενημερώνεται πλέον από sites αλλά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Βεβαίως, ένα άρθρο που δημοσιεύεται σε ένα ισχυρό μέσον όπως η LiFO διαθέτει κύρος, δύναμη και ατού για πολύ μεγάλη διάδοση.   Μια απλή λύση, λοιπόν, για όποιον έχει βαρεθεί τον θόρυβο των social media, τις κατά καιρούς ομηρικές μάχες για μικρής σημασίας θέματα ή τα επιθετικά σχόλια είναι να περιορίσει την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα με τρόπο που να εξυπηρετεί τα επαγγελματικά, καλλιτεχνικά και χομπίστικα ενδιαφέροντά του.   Έτσι, αποστασιοποιείται από τις τέσσερις φυλές των χρηστών του Facebook, σταματάει να είναι like machine για τις προσωπικές δημόσιες σχέσεις του. Κρατάει δηλαδή μόνο ορισμένα βασικά, περιορίζει αρκετά τον χρόνο που σπαταλούσε στην οθόνη του κινητού του, δεν έχει μονίμως την προσοχή του διασπασμένη, παίρνει ανάσα. Πάνω απ' όλα, κρατά ενέργεια και χρόνο για τα σημαντικά της ζωής του.   Λόγια και σκέψεις στον άνεμο Ορισμένοι χρήστες του Facebook γράφουν κατά καιρούς πολύ ενδιαφέρουσες αναλύσεις, αλλά τις «πετάνε» στον ανεμοστρόβιλο του «τοίχου». Κάποιοι άλλοι τους βάζουν τον κορσέ των 140 χαρακτήρων του Twitter και αφήνουν καίριες σκέψεις μετέωρες και μισοτελειωμένες.   Είναι προτιμότερο να γράφουν λιγότερα και πιο μεστά και να μην τα «κρεμάνε» μόνο στο κλειστό σύστημα του Facebook. Υπάρχουν διαθέσιμα ανοιχτά ιστολόγια, όπως το medium.com, όπου μπορούν πολύ εύκολα να κάνουν το δικό τους μπλογκ, να έχουν συγκεντρωμένες τις σκέψεις τους και μετά να τις διαδίδουν από τα social media, ώστε να τις δει εύκολα όποιος περιμένει την τοποθέτησή τους. Θα χρειαστεί να δώσουν λίγο παραπάνω προσοχή στο κείμενό τους αντί να γράφουν με μικρολάθη, θα έχουν όμως την αίσθηση ότι είναι κάτι που θα κάνει ένα μακρύτερο ταξίδι.


Τι έχεις χάσει ήδη και θα πέσει πάνω σου Το πιο σημαντικό που συμβαίνει με τη συμμετοχή στα social media δεν είναι το ότι γινόμαστε μάρτυρες καβγάδων, ναρκισσισμού και τόνων άχρηστης πληροφορίας. Αυτό που απασχολεί ελάχιστους για την ώρα και θα το βρούμε όλοι μπροστά μας είναι ότι εκχωρούμε άπειρα προσωπικά δεδομένα και δίνουμε οι ίδιοι το πράσινο φως ώστε να παραβιάζεται η ιδιωτικότητά μας (είναι δύο διαφορετικά θέματα).   Αυτή είναι η φαουστική συμφωνία μας με τα κοινωνικά δίκτυα: για να κερδίσουμε κάποιας μορφής κοινωνικότητα, διαθέτουμε πάρα πολλά προσωπικά δεδομένα, που έτσι γίνονται ιδιοκτησία άλλων. Για φανταστείτε στο μέλλον να ζητήσει το Facebook ή το Twitter κάποιο αντίτιμο για να έχουμε πρόσβαση στις φωτογραφίες που ανεβάσαμε εκεί! Ναι, τις φωτογραφίες του παππού και της γιαγιάς και εκείνες του νεογέννητου μωρού σου, που δεν τις έχεις αποθηκεύσει κάπου αλλού.



Αυτό είναι το πιο ανώδυνο. Είναι πιο κρίσιμο το ότι αυτά χρησιμοποιούνται ήδη για να σου πουλήσουν κάποια πραμάτεια. Στη Βρετανία αποκαλύφθηκε ότι διατέθηκαν οι ιατρικοί φάκελοι εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών σε μεγάλη εταιρεία του Διαδικτύου.   Τα μεγάλα παγκόσμια παραδοσιακά media επιχειρούν να συνασπιστούν κατά των Big 4 (Facebook, Google, Apple, Amazon). «Αργοπορημένη προσπάθεια, που εκδηλώνεται αργά (too little, too late)» θα πουν κάποιοι. To κύριο επιχείρημά τους είναι ότι αποτελούν σχεδόν μονοπώλια και ότι οι κυβερνήσεις δεν έχουν σύγχρονα κριτήρια ορισμού μιας μονοπωλιακής κατάστασης. Το ότι η Google και το Facebook παρέχουν αρκετές υπηρεσίες δωρεάν δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ισχυρά στοιχεία μονοπωλιακής θέσης.   Μόνος σου «καρφώνεσαι» Χρειάζονται περίπου 40' για να διαβάσεις αυτό εδώ το άρθρο του London Review of Books, αλλά αξίζει τον κόπο να το μελετήσεις κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά. Θα πάρεις μια γεύση για το πώς χρησιμοποιούνται τα στοιχεία που χαρίζεις στα κοινωνικά δίκτυα, πώς οι εταιρείες των social media βρίσκουν πρόσθετα στοιχεία π.χ. για το τι αγοράζεις και τι σημαίνει αυτό.   Να κλείσεις, λοιπόν, τον λογαριασμό σου στα social media;  Να μην ξεχνάμε ότι, εκτός από το τερατώδες Facebook, υπάρχουν πιο εξειδικευμένες πλατφόρμες. Το LinkedIn για επαγγελματίες/στελέχη, το Academia.edu για πανεπιστημιακούς, το Pinterest για δημιουργικούς και δεκάδες άλλα πιο εξειδικευμένα, για όλα τα γούστα.   Σκέψου και την εναλλακτική να πάρεις κάποια άλλα μέτρα. Το ότι στην πλατεία έχει πια φασαρία και μερικούς τσαμπουκάδες δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις περνάς από κει, ειδικά αν εκεί βρίσκεις φίλους ή ανθρώπους της δουλειάς σου. Κάν' το με ρέγουλα. Και επίγνωση του τι συμβαίνει εκεί και των στοιχείων που δίνεις. Και μπες στην αδύναμη ακόμα ομάδα που θα προσπαθήσει να αλλάξει κάτι που έχει πάρει οργουελική ρότα. Πηγή: www.lifo.gr




golden axe

οσοι εχουν 'παραθυρα' να φοβούνται  t1566.gif οσοι εχουμε λινουξ  m0548.gif m0815.gif

luke cage

Εγω το έκλεισα το προφιλ μου για 5 μερες να δω αν μπορω χωρις αυτο.

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2