kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Motogp !!!!

Started by Padron, February 11, 2011, 09:25:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Padron

O πρώτος μάνατζερ του Valentino μιλάει για διαζύγιο Ducati – Rossi!

O Carlo Pernat σχολιάζει πάντα τα τεκταινόμενα με καυστικό τρόπο και τα λέει "έξω από τα δόντια" για όλους και για όλα!

"Τα πράγματα πάνε χειρότερα εδώ και καιρό και μάλιστα από δω και πέρα δεν μπορούν να δοκιμάσουν την μοτοσυκλέτα με τον Valentino στην Ducati. Ένα διαζύγιο θα ήταν κατανοητό αυτήν την στιγμή. Αν ήμουν ο μάνατζερ του Rossi θα πήγαινα στον Lucio Cecchinello, θα ζητούσα μια Honda, θα πλήρωνα (τα 700,000 Ευρώ για το κιβώτιο) για να τρέξει ο οδηγός μου. Δεν ξέρω τις συμβάσεις μεταξύ Valentino και Marlboro και Ducati, αλλά και οι τρεις έχουν να χάσουν. Αυτός είναι ίσως από τους γάμους, όπου το διαζύγιο θα μπορούσε να αποτρέψει διαμάχες που σταδιακά έρχονται".

Έτσι λοιπόν ο Pernat προβλέπει διαμάχες και προτείνει διαζύγιο, παρά το ότι πρόσφατα ο Rossi δήλωσε πίστη στην σχέση του με την Ιταλική εταιρία.



Padron

Απογοητευμένος από το ότι έχασε την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα

Ο Valentino Rossi στο γκαράζ της Ducati ήταν περιτριγυρισμένος από τους μηχανικούς του στην προσπάθεια όλων να καταλάβουν τι έγινε στην πτώση του την ώρα που πέρασε στην 5η θέση!

"Είναι ο 2ος αγώνας που ξεκινάμε με την πιθανότητα για ένα καλό αποτέλεσμα και αντ' αυτού τελειώνει χωρίς ούτε ένα βαθμό", σχολίασε ο απογοητευμένος Vale.



Στην ερώτηση για το τι ακριβώς έγινε η απάντηση είναι ενδεικτική:

"Δεν είμαι σίγουρος. Ήταν μια πτώση που δεν την περίμενα. Δεν πίεζα τόσο πολύ στα φρένα και η τηλεμετρία έδειξε ότι ηη ταχύτητά μου ήταν ίδια με αυτή που έιχα στους προηγούμενους γύρους. Το πρόβλημα είναι το ίδιο όλη την χρονιά και ακόμη δεν έχουμε βρει την λύση. Αυτό είναι το χειρότερο πράγμα και το δυσκολότερο να αντιμετωπίσουμε. Όταν τη μοτοσυκλέτα την αισθάνομαι λίγο καλύτερα και προσπαθώ να πιέσω, καταλήγω σε πτώση χωρίς καμία εξήγηση", είπε για την αίσθηση με το μπροστινό της Desmosedici.



Για το γεγονός ότι μάλλον του χρόνου δεν θα υπάρχουν οι ίδιοι περιορισμοί στις δοκιμές που υπάρχουν φέτος και για το αν θεωρεί ότι αυτό θα τον βοηθήσει, δήλωσε:

"Το να μπορείς να κάνεις περισσότερες δοκιμές είναι σίγουρα καλό, αλλά αυτό που έχει σημασία είαι όχι το νούμερο των τεστ αλλά το πάνω σε τι και πως δουλεύεις". Μια δήλωση που άνετα μπορεί να θεωρηθεί "μπηχτή" για την Ducati και τον τρόπο δουλειάς των σχεδιαστών της!



Στην συζήτηση δεν θα μπορούσε να λείπει και το σχόλιο για τα όσα είπε ο Doohan, ότι δηλαδή βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του:

"Στον Mick δεν άρεσε ποτέ το ότι έχω κερδίσει περισσότερες νίκες και Τίτλους από τον ίδιο στην κορυφαία κατηγορία. Πριν από μερικά χρόνια έβγαλαν από το άθροισμα τις νίκες μου στα 125cc και τα 250cc, ώστε να τον έχουν πιο ψηλά από μένα στην κατάταξη, αλλά τον πέρασα και εκεί. Δεν θυμώνω με τα σχόλιά του και η συμπεριφορά του φαίνεται τελικά αστεία σε μένα. Του το έχω πει αυτό και κατάμουτρα", είπε ο Rossi!



Μια άλλη ερώτηση που του έγινε αφορούσε τις 8 μοτοσυκλέτες των ομάδων CRT που φαίνεται ότι θα αγωνίζονται στην κορυφαία κατηγορία του χρόνου:

"Είναι σίγουρα θετικό το να υπάρχουν περισσότερες μοτοσυκλέτες στην σχάρα εκκίνησης, αλλά απλά ελπίζω να μην είναι πολύ αργές. Επίσης ελπίζω να μην είναι ούτε πολύ γρήγορες και να τερματίζουν μπροστά μας", είπε γελώντας.



Βέβαια δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Τίτλο που πήρε σήμερα ο Stoner:

"Του δίνω τα συγχαρητήριά μου. Είχε μια φανταστική χρονιά".

Padron




Αντίο Μάρκο από όλους τους φίλους σου στήν Ελλάδα !!!!!!

ThanosDK

Quote from: amjik on October 24, 2011, 08:55:34 AM


Αντίο Μάρκο από όλους τους φίλους σου στήν Ελλάδα !!!!!!



+++++

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

LIONHEART

Πάνω από όλ κρίμα γιατι ήταν ένα νέο παιδί, μόλις 24 ετών...

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Optimus Prime (watch dogs)

ΑΤΑΚΤΟΣ και ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΣ !!!


Padron

Η αντίστροφη μέτρηση για τις δοκιμές στην πίστα της Jerez έχει ξεκινήσει και αρκετοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται αν ο Valentino Rossi θα παρουσιαστεί ανταγωνιστικός.

Αυτό δεν αποτελεί μια ρητορική ερώτηση, τουλάχιστον μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο και η Ducati έχει κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του 9 φορές Πρωταθλητή, με την επαναστατική Desmosedici. Μετά από πολλές δοκιμές ήρθε το αλουμινένιο πλαίσιο τον περασμένο Νοέμβριο, το οποίο εξελίχτηκε περαιτέρω για τις δοκιμές στην Sepang. Και δεν σταμάτησαν εκεί, μιας και νέες αναβαθμίσεις έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα μετά τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Το μόνο που απέμεινε από την παλιά μοτοσυκλέτα, είναι η καρδιά της... ο κινητήρας. Ένας κινητήρας μοναδικός σε σχεδιασμό και κατασκευή, που ξεκίνησε την πορεία του εντυπωσιακά, με δύναμη και ταχύτητα που όλοι κυνηγούσαν να φτάσουν... έχασε – ωστόσο – σταδιακά την κυριαρχία του και έγινε πιο ήπιος. Όχι τόσο ήπιος βέβαια, αφού το πρώτο που σχολίασε ο Casey Stoner όταν πρωτο-ανέβηκε στην Honda, ήταν η απίστευτα γλυκιά απόδοση ισχύος της Γιαπωνέζικης μοτοσυκλέτας!

Το σχόλιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ήταν εντελώς αντίθετο σε σχέση με αυτό του Dani Pedrosa, ο οποίος έκανε παράπονα – καθ όλη την διάρκεια της σεζόν – για την απότομη απόδοση της ισχύος του κινητήρα. Θα πρέπει να υπάρχει μόνον μία εξήγηση: Ο κινητήρας της Ducati ήταν οπωσδήποτε πιο "ωμός"

Έτσι, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι ο Filippo Preziosi έχει στρέψει την προσοχή του στον κινητήρα, αφού ανακατασκεύασε λεπτομερώς το πλαίσιο. Είναι γνωστό ότι ο Rossi προτιμά τους πιο ήπιους κινητήρες και δεν ήταν καθόλου σύμπτωση το γεγονός ότι όταν του δόθηκε επιλογή στην Yamaha το 2004, επέλεξε τον πιο διαχειρίσιμο από τον πιο δυνατό.

Το αποτέλεσμα βέβαια είναι γνωστό, με τον Rossi να πετυχαίνει μια εκπληκτική νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Welkom, στον οποίο ο Valentino νίκησε τον Max Biaggi και την Honda και – ίσως το πιο σημαντικό – ντρόπιασε όλους τους άλλους αναβάτες της Yamaha!

Ο Norick Abe ήταν 9ος με διαφορά πάνω από 36΄΄ ο Carlos Checa 10ος με 39΄΄ και ο Marco Melandri τερμάτισε 11ος μένοντας 43΄΄ πίσω...

Ήταν ο απόλυτος θρίαμβος του Rossi... και το ίδιο περιμένουν να δουν από αυτόν, όλοι οι οπαδοί της Ducati στις 23-25 Μαρτίου στην Jerez. Μπορεί να τα καταφέρει;

Πρέπει να τα καταφέρει, αν αναλογιστούμε και τις δηλώσεις του Preziosi ότι ο Vale δεν θα κάνει πλέον εκτεταμένες δοκιμές και θα μπορεί απερίσπαστος να πάρει την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα από την μοτοσυκλέτα του.

«Στην Sepang δεν ήταν εφικτό αυτό, εν μέρει λόγω του κακού καιρού και του χαμένου χρόνου», δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Ducati. «... ωστόσο στην Jerez, ο Rossi θα είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί μόνο στην απόδοση»

Και αυτό πρέπει να κάνει... ωστόσο στην Jerez, το μέτρο σύγκρισης δεν θα είναι ούτε ο Lorenzo, ούτε ο Stoner, αλλά μάλλον ο Nicky Hayden, o Hector Barbera και ο Karel Abraham. Κανείς δεν περιμένει να πετύχει το – υπερβολικό – ένα δευτερόλεπτο που πολλοί ισχυρίζονται ότι μπορεί ο «Γιατρός». Κανείς αναβάτης, ποτέ, δεν είχε το ένα δευτερόλεπτο. Τα 5/10 είναι πιο ρεαλιστικά και αν τα αφαιρέσουμε από τον καλύτερο χρόνο του Barbera στην Sepang (2.01.231 – 6ος καλύτερος), τότε ο Rossi θα είναι κάπου στο 2.00.8, λίγο πίσω από τον Lorenzo και μπροστά από τον Crutchlow.

Αυτός είναι ο στόχος και κανείς άλλος. Διότι, αν και είναι αλήθεια ότι ο Rossi κρατάει τα καλύτερα για τους αγώνες, πρέπει να μας δείξει τα πραγματικά όρια της GP12 στο επόμενο τεστ.



Padron

Το σίριαλ με την Ducati και τους πιθανούς αγοραστές της έχει ακόμη ένα επεισόδιο, με την Audi να προστίθεται στους «μνηστήρες» της Ιταλικής εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες του αγγλικού Car Magazine.



Από την πρώτη στιγμή που η Ducati έγινε διαθέσιμη, πολλές ήταν οι εταιρείες που έδειξαν ενδιαφέρον, η BMW, η Mercedes, η Benz AMG, η Ινδική Mahindra και προσφάτως η Hero MotoCorp, ωστόσο ο Ferdinand Piech – επικεφαλής της VolksWagen – ο οποίος βολιδοσκοπούσε την Ducati ήδη από το 2008, φαίνεται να είναι από τους πιο σοβαρούς αγοραστές, έχοντας μέχρι τον Απρίλιο να αποφασίσει προτού εισέλθουν στις διαπραγματεύσεις και άλλοι αγοραστές.



Η πρόθεση της Audi είναι να πληρώσει κάπου μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον να εξαγοράσει τα χρέη της Ducati – τα οποία είναι περίπου 1.7 φορές περισσότερα από τα έσοδά της, πλην τόκων, της υποτίμησης και της εξαγοράς – ποσό που απέχει πολύ από το αρχικό ποσό του 1 δις. που είχε ακουστεί όταν πρωτοβγήκαν στην δημοσιότητα τα νέα της πώλησης...


Βέβαια όταν μιλάμε για την Audi, ή μάλλον καλύτερα για τον όμιλο VW Group, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ένα όμιλο που έχει μάρκες όπως η Bentley, η Bugatti, η Lamborghini και μαζί την στενή σχέση με την Porsche, γεγονός που εξηγεί το ενδιαφέρον, ώστε ο πελάτης του γκρουπ να έχει μια επιλογή και για την μοτοσυκλέτα με την οποία θα κυκλοφορεί!

Melinaki

Αγώνες με μηχανοβιες γκόμενες δεν παίζουν πουθενά?  :-\

nvtr100

δυστυχώς οχι! απ τα λίγα αντρικά "καστρα" που εχουν μείνει!

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

Quote from: Melinaki on May 04, 2012, 04:00:06 PM
Αγώνες με μηχανοβιες γκόμενες δεν παίζουν πουθενά?  :-\

Δεν θά'ταν και πολύ κακή ιδέα .
Επί του παρόντος , η μόνη που έκανε ένα περασματάκι από το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητος ,ήταν η
Ιωάννα Σαμπανίκου , γνωστή και ως Τζέϊν .
Λίγο Μαθηματικός , λίγο Ηθοποιός , λίγο Μουσικός , λίγο D.J. , λίγο απ'όλα τα πάντα από λίγο , έκανε μιά εμφανισούλα γιά μιά τριετία -τετραετία στις Ελληνικές Πίστες , ασφάλτινες και μη .
Στα σαράντα - φεύγα πιά , η « μικρή » μαε Κερκυραία , κρατάει που και που κάποια ομπρελίτσα ,



χαρίζοντας μας την θέα των λιπαρών γλουτών της .
Αυτό το ( πρώην ) κορίτσι , κάτι ήθελε να κάνει αλλά ποτέ δεν το κατάφερε ... ίσως γιατί δεν ήξερε και το «τι» και το «πως» ...




ΕΥΔΟΚΙΑ ΡΟΚΑΝΑ

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 3/7/1976 και κατοικεί στα Εξαμίλια Κορινθίας. Έχει σπουδάσει μουσική και είναι ιδιωτικός υπάλληλος. Ξεκίνησε το 2000 τους αγώνες στο Aprilia Challenge και αμέσως προσαρμόστηκε στις σκληρές, για το λεγόμενο ασθενές φύλλο, συνθήκες συναγωνισμού του θεσμού. Εντυπωσιάζει με το πείσμα και τη μαχητικότητά της και συνεχώς βελτιώνεται μέσα στην πίστα.
Την κοπελλίτσα την γνώρισα στις Σέρρες και μου έκανε εντύπωση το πόσο προσγειωμένη και λογική ήταν .
Ήταν και δυό-τρεις ακόμη , οι οποίες μάλλον τον ρόλο των γλαστρών έπαιζαν , ίσως και κάποια πουλάκια , αλλά γιά το θεματάκι που παιζόταν τριγύρω . . . μυρωδιά . . . 



Ένα φεγγάρι νομίζω πως Ι Σ Ω Σ  πέρασε και η κόρη του Φαμπιάτου , αλλά με κάθε επιφύλαξη αυτό



. . .  και έπειτα ο απόλυτος χαβαλεδάκος και το χάος . . .

Γιά να σου δώσω έναν μπούσουλα , νά'χεις να πορεύεσαι , γιά να ξεκινήσει έναν αγώνα κάποιο πρόσωπο , δηλαδή να του δωθεί η δυνατότητα να τρέξει μαζί με τους υπόλοιπους , πρέπει να κάνει κάποιους κοντινούς χρόνους με τον πρώτο ...

Αναλυτικά :
Αν η πίστα αντέχει μέχρι 18 συμμετοχές , θα προκριθούν γιά τον αγώνα οι γρηγορότεροι 18 . Αυτοί δηλαδή , που στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά έκαναν  τους 18 πιό γρήγορους γύρους .
Στην δικαιοδοσία των διοργανωτών , είναι να αποκλείσουν κάποιους από αυτούς αν κάνουν χρόνους μεγαλύτερους του 115%, 120%, 125%, του πρώτου .
Είναι ή δεν είναι , λοιπόν , γυναίκα ή άντρας , δεν παίζει ρόλο .
Η ταχύτητα μετράει ...

:hi:


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Padron

Για να θυμόμαστε ή για να προετοιμαζόμαστε ????

Δείτε στο video την αγωνιστική κατάσταση του Valentino Rossi ένα χρόνο πριν αφήσει την Yamaha για τα μάτια της Ducati. Τότε που κέρδιζε αγώνες, τον 9ο τίτλο του και όλους τους αντιπάλους του.

Η μεγαλύτερη τιτανομαχία των τελευταίων χρόνων καταγράφηκε στον 6ο αγώνα του 2009, τότε που ο κραταιός, 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (τότε), τα έβρισκε σκούρα από τον πιτσιρικά που είχε εισβάλει στο ίδιο box μαζί του.

Τι τοίχους είχε σηκώσει για να μην τον βλέπει, τι προσπάθησε να του σπάσει τον τσαμπουκά όπως ήξερε πολύ καλά να κάνει και έχει αποδείξει στο παρελθόν με τους Biaggi, Gibernau και όσους τόλμησαν να τον αμφισβητήσουν, ο Lorenzo δεν 'μάσησε'.

Εκείνη τη χρονιά ο Valentino κέρδισε τον τελευταίο του τίτλο, το ένατο, αλλά ο Lorenzo συνέχιζε διαρκώς με σταθερά βήματα να πλησιάζει την κορυφή. Το 2010 κυριάρχησε πλήρως και στέφθηκε πρωταθλητής τρεις αγώνες πριν το τέλος. Απόντος το Rossi βέβαια που είχε έναν σοβαρό τραυματισμό στην κνήμη και έμεινε εκτός για 4 αγώνες.

Σε εκείνο τον ιστορικό αγώνα στην πίστα της Καταλονίας το 2009, γράφτηκε μία από τις πιο όμορφες σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μέσα στην πατρίδα του Lorenzo ο Rossi ήθελε να δείξει ποιος είναι το αφεντικό.

Το αποτέλεσμα ήταν μια λυσσαλέα μονομαχία σώμα με σώμα που όσες φορές κι αν την δεις σου παγώνει το αίμα. Πραγματική διαφήμιση του MotoGP καθώς η οριακή, χειρουργικής ακρίβειας οδήγηση συναντά το πάθος για τη νίκη. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στο video με καθαρές, έντιμες κινήσεις και συνεχείς προσπεράσεις ανάμεσα σε δύο τεράστια ταλέντα.

Χαρακτηριστικό της χρονιάς εκείνης και του συναγωνισμού –που τόσο μας λείπει πλέον – είναι ότι στη βαθμολογία μετά τον συγκεκριμένο αγώνα ισοβαθμούσαν στην πρώτη θέση τρείς οδηγοί: Ο Rossi, o Lorenzo και ο Stoner, όλοι με 106 βαθμούς.

Λέτε η επιστροφή του Rossi στη Yamaha να αναβαθμίσει το επίπεδο του συναγωνισμού; Η απουσία του Stoner πάντως σίγουρα γίνεται λίγο πιο υποφερτή και αν και ακόμη κανείς δεν ξέρει την έκβαση, το σίγουρο είναι ότι όλοι έχουμε την περιέργεια να το μάθουμε...

Απολαύστε το (ίδιο ουσιαστικά) video με τους τελευταίους γύρους του αγώνα, σε δύο εκδοχές: στη μία τους 4 τελευταίους γύρους με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση και στην άλλη τους 2 τελευταίους όμως με την απολαυστική όσο και σπαραχτική περιγραφή των Ιταλών δημοσιογράφων που ιντριγκάρουν ακόμη περισσότερο την αγωνία του θεατή.


Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2