kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Motogp !!!!

Started by Padron, February 11, 2011, 09:25:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Padron


Padron

Ο Πρόεδρος της Ducati, Gabriele Del Torchio συναντήθηκε χθες το απόγευμα στο Borgo Panigale με τον απεσταλμένο του περιοδικού MOTOGP WORLD Δημήτρη Διατσίδη και συζήτησαν για διάφορα θέματα της αγωνιστικής ομάδας.
"Ο Rossi πήρε μια γενναία απόφαση, με το να πάει στην Yamaha, με σχεδόν μηδενικές χρηματικές απολαβές και αποδεχόμενος το ρόλο του #2, με έναν πολύ δυνατό Lorenzo", μας είπε ο Πρόεδρος.
"Βέβαια θα κερδίσει αγώνες του χρόνου, ειδικά τώρα που έφυγε ο Stoner, αλλά..." συνέχισε ο άνθρωπος που προσπάθησε πάρα πολύ να πείσει τον Ιταλό σούπερ-σταρ να μείνει με την Ducati.
"O Dovizioso ήταν η πιο σωστή επιλογή που είχαμε, αλλά πιστεύω πολύ στον Iannone. O Andrea μου είπε χθες ότι αισθάνεται έτοιμος να κάνει το καλύτερο δυνατό", σχολίασε για τον "τρελό Joe", όπως αποκαλούν τον νεαρό Ιταλό οδηγό.
"Αν ο Spies μάλιστα καταφέρει να οδηγήσει όπως ξέρει και με δεδομένο ότι ο Nicky (Hayden) θα τα σώσει όλα του χρόνου, μπορεί να έχουμε δύο πολύ δυνατές ομάδες", είπε ο Del Torchio, που την Κυριακή είχε αποκαλύψει στον απεσταλμένο μας, ότι δέχτηκε καλή πρόταση από την Ferreti, για να ξαναγυρίσει στον κόσμο της θάλασσας, "αλλά η καρδιά μου είναι εδώ", είπε χαρακτηριστικά, αποδεικνύοντας το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες με τη συνεχή του παρουσία στους Αγώνες.

Ο Δημήτρης Διατσίδης λίγο αργότερα συναντήθηκε στο εργοστάσιο της Ducati, με τους δύο team manager της ομάδας, τους Alessandro Chiccogniani & Vittoriano Guareschi. Και οι δύο επιβεβαίωσαν την καλή αίσθηση που είχε ο Rossi στις δοκιμές της Δευτέρας στο Misano, με το νέο ψαλίδι και θεωρούν ότι μπορεί να δώσει μια επιπλέον ώθηση, στην ήδη θετική πορεία που διαγράφεται μετά το "ξύπνημα" της Ιταλικής εταιρίας, με τα πλαίσια να διαδέχονται το ένα το άλλο και την εξέλιξη ήδη να επιταχύνεται τρομερά, με τη βοήθεια της Audi.
Θετικά λοιπόν τα πράγματα και όλα είναι πιθανά, ακόμη και το να μετανιώσει ο Rossi για την απόφασή του να φύγει, αν και ο ίδιος ποτέ δεν θα το παραδεχτεί!

Padron


Παρά το γεγονός ότι ο Rossi θα φύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν, ο Ιταλός σταρ συμμετέχει στις δοκιμές αναβαθμίσεων και εξαρτημάτων της εργοστασιακής ομάδας ! Ο Vale, ευδιάθετος μετά και την δεύτερή του θέση στον αγώνα της Κυριακής, μπήκε στην πίστα το απόγευμα και ολοκλήρωσε 53 γύρους, δοκιμάζοντας ένα τρίτο πλαίσιο – με την ίδια γεωμετρία αλλά πιο σφιχτό – και ένα νέο ψαλίδι! Ο καλύτερός του χρόνος ήταν το 1.34.9! Ο Rossi δοκίμασε επίσης και το νέο ελαστικό της Bridgestone που θα είναι διαθέσιμο την επόμενη χρονιά και το οποίο οι αναβάτες της Yamaha και της Honda είχαν δοκιμάσει την Δευτέρα μετά τον αγώνα στο Brno.

«Ήταν μια καλή ημέρα», τόνισε ο Ιταλός σταρ «Δοκιμάσαμε ένα διαφορετικό πλαίσιο, πιο σφιχτό, αλλά ειλικρινά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Είδα μερικά θετικά σε κάποιους τομείς, αλλά παρουσιάστηκαν νέα προβλήματα σε άλλους! Στο τέλος, δεν είδαμε ουσιαστική πρόοδο, οπότε δεν νομίζω να το ξαναχρησιμοποιήσουμε. Το θετικό είναι ότι δοκιμάσαμε ένα άλλο ψαλίδι, το οποίο μου άρεσε πολύ, διότι μου έδωσε καλύτερη πρόσφυση στα πλάγια και περισσότερη στο πίσω μέρος, όταν επιταχύνω, ενώ παράλληλα βοηθά την μοτοσυκλέτα να είναι πιο σταθερή στις εξόδους των στροφών. Έτσι, από τα δυο πράγματα, το ένα δούλεψε. Νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε το νέο ψαλίδι από την Aragon κι έτσι εκεί θα δούμε ποιες είναι οι δυνατότητές μας σε μια διαφορετική πίστα!»

Να σημειώσουμε επίσης, ότι σχετικά με το επερχόμενο GP της Aragon, ο Vale υπογράμμισε ότι θα έχει σημασία να δούνε αν το προηγούμενο τεστ στο Misano, ήταν αυτό που τους βοήθησε, καθώς οι περισσότεροι αναβάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες με τις καιρικές συνθήκες και δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο να βρουν το κατάλληλο στήσιμο για το στεγνό!

Padron

Έλειψε 6 εβδομάδες, έχασε 3 αγώνες και μαζί κάθε πιθανότητα για τον τίτλο του 2012. Επέστρεψε στο ιαπωνικό GP και πήρε μια 5η θέση χωρίς να έχει αναρρώσει πλήρως, μετά τον τραυματισμό και την εγχείριση στον αστράγαλό του.

Τώρα ο Casey Stoner ελπίζει ότι στον επόμενο αγώνα, αυτής της Κυριακής στην Μαλαισιανή Sepang θα καταφέρει κάτι καλύτερο, παρότι είναι κι αυτή μια πίστα που απαιτεί κορυφαία φυσική κατάσταση.

Ο μεγάλος στόχος βέβαια είναι να βρίσκεται σε κορυφαία φόρμα στον αγώνα της πατρίδας του, το Phillip Island, τον οποίο θέλει πάση θυσία να κερδίσει, σφραγίζοντας με απόλυτο ρεκόρ νικών στην Αυστραλία την δεκάχρονη σχεδόν καριέρα του στα GP.

Ο Casey που μόλις έκλεισε τα 27 χρόνια την Τρίτη 16 Οκτωβρίου, έχει νίκες στην Sepang και με τις τρεις κατηγορίες GP το 2007 και το 2009 στα MotoGP με την Ducati.

Ο περσινός αγώνας, θυμίζουμε, είχε ακυρωθεί μετά το τραγικό ατύχημα και τον θάνατο του Marco Simoncelli. Τώρα ο Stoner δηλώνει ότι η επιστροφή των αναβατών εκεί θα είναι φορτωμένη με άβολα συναισθήματα.

«Μετά την απογοητευτική εμφάνισή μου στην Ιαπωνία, περιμένω πλέον τον αγώνα της Μαλαισίας, σε μια πίστα όπου στο παρελθόν είχα πολλές επιτυχίες. Όμως το ίδιο αυτό σαββατοκύριακο αποτελεί τη μαύρη επέτειο του θανάτου του Marco, οπότε σίγουρα όλοι θα νιώσουμε παράξενα βγαίνοντας στην πίστα.»

«Θα είναι ένα καυτό σαββατοκύριακο σε μια πίστα που απαιτεί μεγάλη σωματική αντοχή. Ο αστράγαλός μου δεν είναι και τόσο καλά μετά τον αγώνα στην Ιαπωνία, και τον ξεκουράζω όσο περισσότερο μπορώ, πριν βγω στην πίστα. Η οποία ευτυχώς έχει κάπως καλύτερη ροή, κι ελπίζω ότι δεν θα με προβληματίσει όσο το Motegi."

Πέρυσι ο Stoner είχε ξεκινήσει στον αγώνα δεύτερος -την pole είχε πάρει ο Dani Pedrosa- ενώ στις αρχές της χρονιάς, κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών, είχε σπάσει πρώτος το φράγμα των 2 λεπτών με την RC213V των 1000 κυβικών.

Είναι πλέον 3ος στη Βαθμολογία του πρωταθλήματος, αλλά μόλις 5 βαθμούς μπροστά από τον Andrea Dovizioso της Yamaha Tech3 που βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα.

Μετά τις δυο πρώτες σειρές των ελεύθερων δοκιμών ο Stoner φαινομενικά τα πάει καλά. Δεν είναι ενδεικτική όμως η επίδοση καθώς η έντονη βροχόπτωση έκανε την οδήγηση πιο εύκολη και λιγότερο απαιτητική από πλευράς φυσικής κατάστασης. Ο Αυστραλός πέτυχε δεύτερο χρόνο στα πρώτα ελεύθερα ενώ στα δεύτερα έμεινε στο box όπως και οι περισσότεροι εργοστασιακοί λόγω της βροχής.

Padron

#94
Λορένθο: Μπορώ να νικήσω τον Ρόσι..



Αποφασισμένος για τις προκλήσεις του μέλλοντος ο Ισπανός

Μπορεί ο Χόρχε Λορένθο να έχει στο μυαλό του τα δύο τελευταία γκραν πρι του Moto GP, στα οποία θα προσπαθήσει να διατηρήσει την πρωτοπορία του –έναντι του Ντάνι Πεδρόσα- και να πανηγυρίσει το δεύτερο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του, ωστόσο δεν ξεχνά και την πρόκληση της επόμενης σεζόν.

Ο Ισπανός αναβάτης του χρόνου θα είναι ομόσταβλος με τον Βαλεντίνο Ρόσι, τονίζοντας πως με την ίδια μοτοσικλέτα μπορεί να τον νικήσει, όπως έκανε και το 2010.

«Με τον ίδιο εξοπλισμό μπορώ να τον κερδίσω το έκανα και το 2010, αλλά αυτό δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Μπορείς να κερδίσεις το πρωτάθλημα και αυτό δείχνει ότι είσαι πιο δυνατός. Εμένα μου αρέσει να παίρνω νίκες ανεξάρτητα από τον αντίπαλο. Αυτά τα πράγματα δεν μπορείς να τα διαλέξεις», ήταν τα λόγια του Ισπανού αναβάτη, για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή για το ποιος αναβάτης θα έρθει στην ομάδα. Οι υπεύθυνοι στο εργοστάσιο πρέπει να είναι ελεύθεροι να αποφασίζουν. Με τον Μπεν δεν είχα πρόβλημα, λυπάμαι που δεν θα συνεχίσει μαζί μας, αλλά δεν θα μπορούσαμε να έχουμε και τους δύο», πρόσθεσε


Padron


Biker

RESULTS
P    Name    Time    Laps    Status
1    26 D. Pedrosa   0:01:47.157   8   Finished
2    99 J. Lorenzo   0:01:47.226   8   Finished
3    4 A. Dovizioso   0:01:47.628   8   Finished
4    35 C. Crutchlow   0:01:47.632   7   Finished
5    6 S. Bradl   0:01:47.737   8   Finished
6    93 M. Marquez   0:01:47.763   8   Finished
7    46 V. Rossi   0:01:47.872   9   Finished
8    69 N. Hayden   0:01:48.006   9   Finished
9    19 Á. Bautista   0:01:48.355   8   Finished
10    51 M. Pirro   0:01:48.564   8   Finished
11    38 B. Smith   0:01:48.706   5   Finished
12    41 A. Espargaró   0:01:48.765   8   Finished


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker


1    LORENZO J.        Yamaha Factory RacingLap       25
2    PEDROSA D.       Repsol Honda Team              +1.763
3    MARQUEZ M.      Repsol Honda Team              +1.826
4    ROSSI V.            Yamaha Factory Racing         +5.874
5    BRADL S.LCR      Honda MotoGP                      +26.756
6    SMITH B.            Monster Yamaha Tech 3         +32.228
7    DOVIZIOSO A.    Ducati Team                          +32.692
8    ESPARGARO A.   Power Electronics Aspar          +58.615
9    EDWARDS C.      NGM Mobile Forward Racing    +1:03.142
10  PIRRO M.           Ignite Pramac Racing              +1:09.774
11  PETRUCCI D.      Came IodaRacing Project        +1:24.377
12  CORTI C.            NGM Mobile Forward Racing    +1:33.679
13  HERNANDEZ Y.   Paul Bird Motorsport               +1:45.355


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

Quote from: Padron on February 20, 2013, 08:39:49 AM
H Ducati Panigale 1199SSTK και ο Σάκης Συνιώρης

Μιά όμορφιά κομ-μούνι !!!!!!!
ΕΤΣΗ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΡΑ ΜΟΥ ΤΡΑΒΑΙΛΟΓΑΜΙ ! ΕΤΣΗ

Όσο βλέπω τον «sakis» και ακούω τον «3Δ Δημητριάδης», τόσο λυπάμαι γιά τον χαμό του ΑΛΚΗ .

Όπως είχε πει κάποτε ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ Στράτος Φλαμής :
« - Καλά μηχανάκια είναι , ρε Αντρέα ... αλλά τα οδηγΑΝΕ όλοι οι μαλάκες » !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#104
1   25   46   Valentino ROSSI   ITA   Yamaha Factory Racing   Yamaha   171.0   41'25.202

2   20   93   Marc MARQUEZ   SPA   Repsol Honda Team   Honda   170.9   +2.170
3   16   35   Cal CRUTCHLOW   GBR   Monster Yamaha Tech 3   Yamaha   170.7   +4.073
4   13   26   Dani PEDROSA   SPA   Repsol Honda Team   Honda   170.5   +7.832
5   11   99   Jorge LORENZO   SPA   Yamaha Factory Racing   Yamaha   170.0   +15.510
6   10   6   Stefan BRADL   GER   LCR Honda MotoGP   Honda   169.1   +27.519
7   9   19   Alvaro BAUTISTA   SPA   GO&FUN Honda Gresini   Honda   168.9   +31.598
8   8   41   Aleix ESPARGARO   SPA   Power Electronics Aspar   ART   168.8   +32.405
9   7   38   Bradley SMITH   GBR   Monster Yamaha Tech 3   Yamaha   168.7   +33.751
10   6   4   Andrea DOVIZIOSO   ITA   Ducati Team   Ducati   168.7   +33.801
11   5   69   Nicky HAYDEN   USA   Ducati Team   Ducati   168.7   +34.371
12   4   14   Randy DE PUNIET   FRA   Power Electronics Aspar   ART   167.1   +57.674
13   3   29   Andrea IANNONE   ITA   Energy T.I. Pramac Racing   Ducati   166.9   +1'01.424
14   2   51   Michele PIRRO   ITA   Ignite Pramac Racing   Ducati   166.9   +1'01.561
15   1   17   Karel ABRAHAM   CZE   Cardion AB Motoracing   ART   166.7   +1'04.426

Ξ Ε Ρ Ο Χ Υ Ν Ω
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ
ΚΑΙ
ΠΟΛΥΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΑ


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2