kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

aDSL: φτιάξτο, διόρθωσέ το, βελτίωσέ το

Started by amc_anthony13, December 10, 2008, 02:16:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

amc_anthony13

Aν είστε κάτοχος μιας ADSL σύνδεσης υψηλής ταχύτητας, θα είναι σίγουρα ανησυχητικό να ανακαλύψετε ξαφνικά ότι η τελευταία δεν είναι τόσο γρήγορη όσο θα έπρεπε. Αν παράλληλα χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για την εργασία σας ή για επικοινωνιακούς λόγους, η παραπάνω διαπίστωση μπορεί να αποδειχθεί ακόμα πιο προβληματική. Όπως μάλλον γνωρίζετε, η επικοινωνία με την τηλεφωνική υποστήριξη του παροχέα σας δεν είναι πάντα άμεση, ενώ στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα για να ελεγχθεί το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεται να βασίζεστε αποκλειστικά στο τεχνικό τμήμα του ISP σας. Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι να διαπιστώσετε την πραγματική αιτία της χαμηλής ταχύτητας της σύνδεσής σας, ενώ κάποιες φορές, μπορείτε ακόμα και να επιλύσετε μόνοι σας το πρόβλημα. Αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου.

Διαγνώστε το πρόβλημα

Την εποχή που χρησιμοποιούσαμε dial-up modems, η επίλυση προβλημάτων σχετικά με τη σύνδεσή μας ήταν πολύ πιο εύκολη. Πολλές φορές, μπορούσαμε να βγάλουμε συμπεράσματα ακόμα και από τους ήχους που έκανε το modem κατά την τηλεφωνική κλήση. Σήμερα, τα routers που χρησιμοποιούνται στις συνδέσεις ADSL, πραγματοποιούν αθόρυβα αυτές τις κλήσεις. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι μπορείτε παράλληλα με το Internet να έχετε ελεύθερη την τηλεφωνική σας γραμμή, αλλά τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά στον εντοπισμό των προβλημάτων. Παράλληλα, ο τρόπος λειτουργίας των ADSL συνδέσεων είναι αρκετά πιο πολύπλοκος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, καθώς πλέον μεσολαβούν πολύ περισσότερες συσκευές και υπολογιστές ανάμεσα στον δικό σας και το Internet. Σε γενικές γραμμές, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο router σας, την τηλεφωνική σας γραμμή ή τον παροχέα σας. Παρακάτω, θα βρείτε απλές συμβουλές για να μπορέσετε να διαπιστώσετε την αιτία αυτών των προβλημάτων και να τις διορθώσετε σε ορισμένες περιπτώσεις.

Τα βασικά

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ξεκινήσετε από τα βασικά: ελέγξτε εξονυχιστικά όλες σας τις συνδέσεις του router με τον υπολογιστή, αλλά και το καλώδιο της τηλεφωνικής σας γραμμής. Αν ή σύνδεσή σας κόβεται απότομα και χωρίς λόγο, αποσυνδέστε αρχικά το καλώδιο του ρεύματος από το router, αφήστε το εκτός για ένα περίπου λεπτό και στη συνέχεια συνδέστε και πάλι το ρεύμα, ανοίξτε το router και επανεκκινήστε τον υπολογιστή. Σημειώστε ότι θα πρέπει να έχετε από ένα φίλτρο στην τηλεφωνική σας γραμμή για κάθε τηλεφωνική συσκευή ή FAX που έχετε συνδεδεμένη σε αυτήν. Τα φίλτρα είναι σχετικά φθηνά, κοστίζουν μέχρι και 5 ευρώ το ένα, ενώ μπορείτε να τα προμηθευτείτε από οποιοδήποτε κατάστημα πώλησης ηλεκτρολογικού υλικού, καθώς και από αρκετά καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο παροχέας σας, θα σας έχει προμηθεύσει σίγουρα με τουλάχιστον ένα φίλτρο με την αγορά του πακέτου της σύνδεσης, αλλά καλό είναι να έχετε μερικά ακόμα σε περίπτωση που τα χρειαστείτε.  Η οικιακή καλωδίωση είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που πιθανόν να επηρεάσει την ποιότητα της σύνδεσής σας. Αν η οικία σας είναι κατασκευασμένη εδώ και αρκετά χρόνια είναι πιθανόν να υπάρχουν πεπαλαιωμένες καλωδιώσεις που εντείνουν τον πρόβλημα. Γενικότερα, οι τηλεφωνικές συσκευές είναι πιο ανθεκτικές σε σχέση με τα router, οπότε το γεγονός ότι δεν αντιμετωπίσατε πρόβλημα μέχρι σήμερα, δεν σημαίνει ότι αυτό δεν υφίσταται. Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, η ποιότητα των καλωδιώσεων μπορεί να ελεγχθεί μόνο από την αρμόδια τηλεφωνική εταιρεία, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορείτε να απαιτήσετε από αυτήν. Για αρχή, καλό θα είναι να βεβαιωθείτε ότι τα εσωτερικά καλώδια, όπως για παράδειγμα αυτό που ξεκινάει από την τηλεφωνική πρίζα στον τοίχο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Αν δεν σας είναι ιδιαίτερος κόπος, θα σας προτείναμε να τα αντικαταστήσετε ούτως ή άλλως με καινούρια που θα προμηθευτείτε από κάποιο ηλεκτρολογικό κατάστημα. Ακόμα και αν εσείς δεν μπορείτε να αντιληφθείτε τις διαφορές της νέας σας καλωδίωσης, είναι πολύ πιθανό να τις αντιληφθεί το router σας. Καλό θα είναι επίσης να αποφύγετε τα μακριά καλώδια, καθώς και τους διακλαδωτήρες επάνω στην τηλεφωνική γραμμή. Παράλληλα, αν έχετε τη δυνατότητα να αφαιρέσετε εντελώς τις τηλεφωνικές συσκευές, κάντε το οπωσδήποτε γιατί πάντα παρεμβάλλονται έστω και ελάχιστα στην ποιότητα της επικοινωνίας.

Ο χαμένος κρίκος

Ένα από τα θέματα που πολύ συχνά παραγνωρίζονται από τους χρήστες όσον αφορά τις συνδέσεις ADSL, είναι το ίδιο το PC και πιο συγκεκριμένα ο τρόπος που αυτό συνδέεται με το router σας. Οι περισσότεροι παροχείς προσφέρουν με τη σύνδεση κάποιο router που συνδέεται μέσω USB με τον υπολογιστή αλλά αν είστε κάτοχος PC παλαιότερης τεχνολογίας, είναι πολύ πιθανόν να αντιμετωπίσετε προβλήματα εξαιτίας αυτού του τρόπου σύνδεσης. Σε γενικές γραμμές, είναι πολύ καλύτερο να συνδέσετε το router σας χρησιμοποιώντας τη θύρα ethernet. Έχουμε κατά καιρούς ασχοληθεί ειδικότερα με την επιλογή ethernet router, αλλά μια επίσκεψη σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων θα σας βοηθήσει ακόμα περισσότερο να επιλέξετε. Οι ασύρματες συνδέσεις μπορούν να παρουσιάσουν επίσης αρκετά προβλήματα. Το Wi-Fi μπορεί να επηρεαστεί από άλλες ηλεκτρονικές συσκευές που εκπέμπουν ασύρματα, καθώς επίσης και από το πάχος των τοίχων του διαμερίσματός σας. Αν η ασύρματη σύνδεσή σας σάς φαίνεται αργή, το πρώτο που θα πρέπει να κάνετε είναι να δοκιμάσετε να συνδέσετε τον υπολογιστή σας και ενσύρματα, για να δείτε αν για το πρόβλημα ευθύνεται η τοπική επικοινωνία μεταξύ router και PC και όχι κάποιος εξωτερικός παράγοντας. Μην ξεχνάτε επίσης, ότι για το πρόβλημα μπορεί να ευθύνεται το router. Επειδή ακριβώς η συσκευή αυτή είναι ένας μικρός υπολογιστής, μια αναβάθμιση στο firmware του μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα. Για περισσότερες πληροφορίες, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο site της κατασκευάστριας εταιρίας. Αν είστε κάτοχος και δεύτερου router ή αν μπορείτε να δανειστείτε κάποιο από έναν φίλο σας, αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να βεβαιωθείτε αν ευθύνεται η συσκευή για το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι το router που θα δοκιμάσετε είναι στην ίδια τεχνολογική ""γενιά"" με το δικό σας, καθώς αν είναι πολύ παλιό, πιθανόν να μην είναι συμβατό με τη σύνδεσή σας. Σιγουρευτείτε επίσης ότι θα δοκιμάσετε ένα δεύτερο router που θα είναι κατασκευασμένο για να λειτουργήσει με το πρότυπο της τηλεφωνικής γραμμής σας. Τα δύο πιθανά πρότυπα είναι το PSTN (αναλογική γραμμή) και ISDN (ψηφιακή γραμμή) και χαρακτηρίζονται ως ANNEX A και ANNEX B αντίστοιχα. Είναι επίσης δυνατόν να τροποποιήσετε κάποιες ρυθμίσεις των Windows για να επιτύχετε καλύτερες επιδόσεις από τη σύνδεσή σας. Η ρύθμιση στην οποία θα αναφερθούμε εδώ ονομάζεται MTU και είναι μια λειτουργία που ελέγχει το μέγεθος των πακέτων των δεδομένων που αποστέλλονται από και προς τον υπολογιστή. Για να είμαστε ειλικρινείς, πρόκειται για κάτι που θα τολμήσουν να ""πειράξουν"" οι αρκετά έμπειροι χρήστες, οπότε αν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε, καλύτερα να προσπεράσετε αυτή την παράγραφο. Αν, παρόλα αυτά, θέλετε να δοκιμάσετε την τύχη σας, μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες (στα αγγλικά) στη διεύθυνση www.kitz.co.uk/adsl/tweak2.htm. Προχωρήστε στην αλλαγή του MTU σταδιακά και παρατηρείστε αν αυτό έχει επίπτωση στην ταχύτητα της σύνδεσής σας. Αυτού του είδους η παραμετροποίηση μπορεί όμως να γίνει και αυτόματα με τη βοήθεια ορισμένων εφαρμογών γνωστών και ως ""επιταχυντές Internet"" (Internet Accelerators). Αυτές οι εφαρμογές που είναι προγραμματισμένες ώστε να επιταχύνουν τη σύνδεσή σας, εντάσσονται ουσιαστικά σε δύο κατηγορίες: σε αυτές που ""πειράζουν"" τις ρυθμίσεις των Windows όπως έχουμε ήδη προαναφέρει και σε αυτές που συμπιέζουν τα δεδομένα ώστε να είναι ταχύτερη η μεταφορά τους από και προς τον υπολογιστή. Όσον αφορά την πρώτη κατηγορία προγραμμάτων δεν θα ασχοληθούμε ιδιαίτερα, καθώς είναι κάτι που μπορείτε ούτως ή άλλως να κάνετε και μόνοι σας εντελώς δωρεάν. Στη δεύτερη κατηγορία θα συναντήσετε προγράμματα τα οποία συμπιέζουν τα δεδομένα που μετακινούνται από και προς τον υπολογιστή, με συνέπεια η μεταφορά των δεδομένων να γίνεται σε λιγότερο χρόνο. Ένα πολύ καλό παράδειγμα αυτής της ομάδας προγραμμάτων είναι και το On Speed (www.onspeed.com). Σημειώστε, παρόλα αυτά, ότι τα προγράμματα συμπίεσης δεδομένων δεν έχουν επίδραση όταν κατεβάζετε ήδη συμπιεσμένα αρχεία όπως είναι εικόνες, αρχεία μουσικής και βίντεο από το Διαδίκτυο.

Σειρά έχει ο παροχέας

Αν έχετε ελέγξει όλα τα παραπάνω αλλά συνεχίζετε να έχετε προβλήματα με τη σύνδεσή σας, το πιθανότερο είναι να ευθύνεται πλέον ο παροχέας σας. Αν κάνετε ένα τηλεφώνημα στο τμήμα υποστήριξης και αναφέρετε ότι η ταχύτητά σας είναι χαμηλότερη της αναμενόμενης, ο τεχνικός θα σας υποδείξει ένα site από όπου θα σας ζητήσει να κατεβάσετε ένα συγκεκριμένο αρχείο. Στη συνέχεια, θα σας ρωτήσει για τη μέση ταχύτητα του downloading που βλέπετε στην οθόνη σας και αν αυτή παρεκκλίνει πολύ σε σχέση με τη θεωρητική σας, θα γίνει ο σχετικός έλεγχος από τη μεριά του παροχέα και θα ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα. Αν όμως η ταχύτητά σας είναι σχετικά κοντά στη θεωρητική, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό θεωρείται φυσιολογικό. ’λλωστε, η σχετική αναφορά υπάρχει και σε κάθε σύμβαση για νέα σύνδεση, ότι δηλαδή οι ταχύτητες δεν είναι εγγυημένες και μπορούν να κυμανθούν ""μέχρι και"" τον ανώτατο θεωρητικό αριθμό. Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην ποιότητα, αλλά και την ταχύτητα της σύνδεσης, παίζει η απόστασή σας από τον τοπικό κόμβο της τηλεφωνικής εταιρείας, γνωστό και ως DSLAM. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορείτε να ""πιάσετε"" εξαρτάται επίσης από αυτή την απόσταση. Σημειώστε επίσης ότι τα υπέργεια καλώδια επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες και φθείρονται με το πέρασμα των χρόνων.  Αν τα προβλήματα της σύνδεσής σας δεν είναι συνεχή αλλά εμφανίζονται περιοδικά, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον παροχέα σας. Σύμφωνα πάντα με τον νόμο του Μέρφυ, όταν θα κάνετε αυτό το τηλεφώνημα, η σύνδεσή σας θα λειτουργεί κανονικά. Ακόμα και αυτό να συμβεί, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε. Κατά αρχάς, ζητήστε από τον παροχέα να ελέγξει τα αρχεία log της σύνδεσής σας για να διαπιστώσει αν το router σας προσπαθεί πολλές φορές ανεπιτυχώς να συνδεθεί. Αν αυτό συμβαίνει, είναι πολύ πιθανό να έχει κάποιο πρόβλημα η γραμμή. Ζητήστε τους επίσης να ελέγξουν ορισμένα στατιστικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τον μέσο όρο της ταχύτητας της γραμμής σας καθώς και τη μέγιστη, αλλά και την ελάχιστη, ταχύτητα που αυτή έχει ""πιάσει"" κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της. Στα log files υπάρχουν επίσης πολλές ακόμα πληροφορίες που θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί ο παροχέας σας για να ερευνήσει τα αίτια του προβλήματος. Παράλληλα, μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας την ποιότητα της σύνδεσης και της γραμμής μέσα από ορισμένες ρυθμίσεις που θα βρείτε στο μενού του router σας.  Υπάρχουν δύο πολύ σημαντικά μεγέθη που παίζουν ρόλο στο θέμα που εξετάζουμε. Το ένα από αυτά ονομάζεται attenuation και δείχνει ουσιαστικά την απόσταση του router σας από το DSLAM, και το noise margin που δηλώνει τον θόρυβο της γραμμής σας. Σε γενικές γραμμές, για μια υγιή σύνδεση, το attenuation θα πρέπει να κυμαίνεται σε μικρές τιμές (για παράδειγμα κάτω από 15), ενώ το noise margin σε υψηλές τιμές (από 10 και πάνω). Αν παρεκκλίνετε πολύ από αυτά τα νούμερα - που όπως έχουμε ήδη αναφέρει θα τα βρείτε στο μενού του router σας - υπάρχει σημαντικό ενδεχόμενο να έχετε συχνές αποσυνδέσεις ή να μην μπορείτε να συνδεθείτε με υψηλές ταχύτητες. Αν η γραμμή σας έχει πολύ θόρυβο - και για αυτό μπορεί να οφείλεται τόσο η απόσταση από το DSLAM όσο και η παλαιότητα των καλωδίων - τότε το router σας αναγκαστικά ""ρίχνει"" την ταχύτητα για να αποφύγει τις συνεχείς αποσυνδέσεις. Υπάρχουν επίσης περιπτώσεις που μπορείτε το ίδιο ακριβώς να το απαιτήσετε και εσείς από τον παροχέα σας, αν η συχνότητα των αποσυνδέσεων είναι πολύ μεγάλη. Αν το router σας, τέλος, συνδέεται συχνά με διαφορετικές ταχύτητες, αυτό δεν αποτελεί αναγκαστικά πρόβλημα. Σημειώστε ότι πολλοί παροχείς ""τεστάρουν"" για ένα χρονικό διάστημα την ποιότητα αλλά και την ""ανθεκτικότητα"" της γραμμής σας και προσαρμόζουν ανάλογα και την ταχύτητα σύνδεσης. Αν οι διακυμάνσεις στην ταχύτητα σύνδεσης συνεχιστούν, εντούτοις, για μεγάλο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε και πάλι με το τεχνικό τμήμα του παροχέα σας.

Προβλήματα στην πράξη

Μέχρι στιγμής έχουμε αναφερθεί στη θεωρητική επίλυση προβλημάτων που τυχόν να παρουσιαστούν στη σύνδεσή σας. Πώς όμως μπορείτε να γνωρίζετε ότι υπάρχει πραγματικά πρόβλημα; Θα πρέπει να γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι εξαιτίας της πολυπλοκότητας των ADSL συνδέσεων, κάποιες ""δυσλειτουργίες"" θεωρούνται φυσιολογικές. Μία ή δύο διακοπές την ημέρα (ίσως και λίγο περισσότερες) για παράδειγμα, δε θα πρέπει να σας παραπέμπουν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει πρόβλημα. Αν έπειτα από μια διακοπή και επανεκκίνηση του router η γραμμή σας λειτουργήσει άψογα για αρκετές συνεχόμενες ώρες, η διακοπή ήταν μάλλον θέμα συγκυριακό. Αν αντίθετα έχετε συνεχόμενες διακοπές σε διάστημα μίας ώρας (πέντε-έξι ή και περισσότερες) τότε είναι ώρα να καλέσετε και πάλι το τεχνικό τμήμα του παροχέα σας.  Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσετε ποτέ τη μέγιστη θεωρητική ταχύτητα της σύνδεσής σα

Iblis

πολυ χρησιμο θεμα!
υποσχομαι να βοηθω οσο μπορω,
αλλα εσενα οθτως ή αλλως δε σε προλαβαινουμε!

amc_anthony13

Quote from: "Iblis"πολυ χρησιμο θεμα!
υποσχομαι να βοηθω οσο μπορω,
αλλα εσενα οθτως ή αλλως δε σε προλαβαινουμε!
όπως θες φιλαράκι . "&@th" ";)"

vothros

εγο ποσ να βοθισο,κανε μια μετα προτασ
ιμε ιδιοσ ο ριτσαρτ μπιρ

Altec

Ωραιο θρεντ Αντωνιε... "*&hdb" "*&hdb"

Φτιαξε αν θες βεβαια και ενα με Antivirus...νομιζω πως θα ενδιεφερε πολλους  "*&mus" "*&mus"
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2