kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Έρευνα: Η δύναμη του "Like" στο διαδίκτυο

Started by filis104, August 14, 2013, 10:07:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

filis104

Μια πολυ ενδιαφερουσα ερευνα με χρησιμα συμπερασματα που κυκλοφορησε προχθες
(απορω πως κανεις δεν την διαβασε, συνδιασε κτλ)
με χρησιμα συμπερασματα για το πως ο μεσος αναγνωστης του ιντερνετ επηρεαζεται απο τα θετικα και αρνητικα σχολια που διαβαζει για καποιο προιον , υπηρεσια κτλ  :D

Πολλοί άνθρωποι μπορεί να μην το παραδέχονται ή να μη το συνειδητοποιούν, αλλά επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από τις γνώμες που έχουν ήδη εκφράσει άλλοι χρήστες στο Facebook, σε μια online δημοσκόπηση, σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου και γενικότερα στις ιστοσελίδες του διαδικτύου, σύμφωνα με μια νέα αμερικανοϊσραηλινή επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη αποκαλύπτει πως η επιρροή, ιδίως σε τομείς όπως η πολιτική ή η αγορά προϊόντων, είναι πολύ μεγαλύτερη όσον αφορά τις online θετικές απόψεις ("μου αρέσει") από ό,τι τις αρνητικές ("δεν μου αρέσει").
Η δύναμη του "like"
Με λίγα λόγια, οι άνθρωποι καταλήγουν να αξιολογούν θετικά κάτι για το οποίο άλλοι, πριν από αυτούς, εκφράστηκαν ήδη με θετικό τρόπο. Για παράδειγμα, ένα "like" για ένα άρθρο ή για ένα προϊόν είναι αρκετό, ώστε ο επόμενος αναγνώστης να εκφράσει και αυτός θετική γνώμη του, ακόμα κι αν το άρθρο ή το προϊόν στην πραγματικότητα δεν αξίζει πολλά πράγματα.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, πολλοί καταναλωτές επηρεάζονται σημαντικά για την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που αποφασίζουν να αγοράσουν μέσω διαδικτύου, ανάλογα με τις κρίσεις (κυρίως τις θετικές) άλλων καταναλωτών που έχουν ήδη αναρτηθεί σε μια ιστοσελίδα.
Αντίθετα, μια αρνητική κρίση δεν θα "γεννήσει" εξίσου εύκολα απαξιωτικές απόψεις από τους επόμενους χρήστες. Έτσι, ένας αρχικός "σπινθήρας" θετικών σχολίων για κάτι μπορεί να πυροδοτήσει μια αλυσιδωτή -και κυρίως αυτοτροφοδοτούμενη- ομοβροντία ανάλογων θετικών απόψεων.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Σίναν Αράλ του πανεπιστημίου ΜΙΤ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science", σύμφωνα με το ίδιο, τους "Τάιμς της Νέας Υόρκης" και τη βρετανική "Γκάρντιαν", έκαναν ένα πεντάμηνης διάρκειας πείραμα, μελετώντας με ποιον τρόπο οι online "βαθμολογίες" που δίνονταν για ορισμένα θέματα της επικαιρότητας σε μια μεγάλη (ανώνυμη) ειδησεογραφική ιστοσελίδα, επηρέαζαν τις κρίσεις τρίτων υπέρ ή κατά κάποιας άποψης.
Μεγαλύτερη η επιρροή από τα θετικά σχόλια
Το βασικό συμπέρασμα -που θέτει σε αμφισβήτηση την περίφημη "σοφία του πλήθους"- ήταν ότι πολλοί χρήστες του διαδικτύου επηρεάζονται σημαντικά από τα θετικά σχόλια και τις θετικές "βαθμολογήσεις" που κάνουν άλλοι άνθρωποι πάνω σε ένα θέμα, ενώ αντίθετα η επιρροή από τα αρνητικά σχόλια είναι πολύ μικρότερη.
Οι ερευνητές, μάλιστα, προειδοποιούν ότι είναι δυνατό να χειραγωγηθεί η κοινή γνώμη (από πολιτικά ή επιχειρηματικά συμφέροντα) προς κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση μέσω της συστηματικής διοχέτευσης online θετικών σχολίων και κρίσεων. Το πείραμα έδειξε ότι η δημοφιλία μιας άποψης μπορεί σταδιακά να αυξηθεί έως 25% μετά από ένα αρχικό κατευθυνόμενο θετικό σχόλιο, μέσω αξιοποίησης της συμπεριφοράς "κοπαδιού" που χαρακτηρίζει τους χρήστες του διαδικτύου.
Αντίθετα, ένα αρχικό κατευθυνόμενο αρνητικό σχόλιο δεν καταφέρνει να "γεννήσει" μια ανάλογη αύξηση αρνητικών απόψεων.
Όπως ανέφερε ο Αράλ, ο αρνητικός μιμητισμός "πνίγεται" πιο εύκολα από τον θετικό, καθώς οι επόμενοι χρήστες του διαδικτύου είναι πιο πιθανό να "διορθώσουν" μια προηγούμενη άποψη (βαθμολογία, ψήφο κλπ) από αρνητική σε θετική, από ό,τι να συμβεί το αντίθετο.
Ο Ντάνκαν Γουάτς της Microsoft Research, ο οποίος έχει κάνει πρωτοποριακή έρευνα στο πεδίο της κοινωνικής επιρροής, δήλωσε ότι η νέα μελέτη επιβεβαιώνει πως η θετική χειραγώγηση των απόψεων έχει διάρκεια, ενώ η αρνητική τείνει να διορθώνεται από επόμενες θετικές γνώμες, δημιουργώντας έτσι μια ασυμμετρία, όσον αφορά το πώς επηρεάζεται η online κοινή γνώμη.
Σε κάθε περίπτωση, την επόμενη φορά που θα βασιστείτε στη "σοφία του πλήθους" και στα online σχόλια του, για να αγοράσετε μια ηλεκτρική σκούπα ή να διαλέξετε ξενοδοχείο μέσω διαδικτύου, σκεφτείτε το διπλά προτού κάνετε την επιλογή σας. Ακόμα και το πλήθος μπορεί να διαμορφώσει προκατειλημμένες απόψεις.


http://news247.gr/eidiseis/texnologia/ereyna_h_dunamh_toy_like_sto_diadiktyo.2367785.html

lostinbrain

Eδώ άλλοι μπορούν να αυτοκτονήσουν  p0201.gif  m1816.gif για ένα like εκεί φτάσαμε  :xxx_jerking:

διονυσιος λορβας

Για τους πιτσιρικάδες είναι τρόπος ζωής.Δείχνουν ετσι τη δημοφιλία τους με την αριθμητική ποσότητα likes μιας ανάρτησης που για μένα ειναι εντελώς αδιάφορο πράγμα.

butthole


luke cage

θυμαμαι όμως παλιότερα στο φορουμ είχαν βάλει μια επιλογή για το προφιλ καθε μελους με το γαμάς και γαμιέσαι και ψήφιζες ανάλογα  syujaf74.gif
φυσικά το αποσύρανε γιατί είχε γίνει χαμός αλλά είχε πολύ πλάκα  m0146.gif

cosmicsoul

απο τις μεγαλύτερες μαλακίες που έχω δει ποτέ είναι το λαικ  :xxx_jerking:

butthole


indianos77

παιζει και να καταργηθει αυτη η ανοησια απο μεσα του 2018

antony5

Το facebook κατασκευάστηκε επίτηδες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υποκαθιστά το συναίσθημα αυτο-αξίας που εχει ο καθένας άνθρωπος με τα likes. To να πατάει κάποιος συνέχεια το κουμπί του like διεγείρει υποδοχείς ντοπαμίνης στον εγκέφαλο του κι έτσι αισθάνεται ευφορία. Το facebook απομακρύνει του ς ανθρώπους από τα πραγματικά ενδιαφέροντα τους και τους πείθει ότι υπάρχουν πάντα κάποιοι στον κόσμο που ενδιαφέρονται γι' αυτούς.

naftikos

Ιδιαίτερα οι όμορφες μοντελάκια μουνίτσες ψοφάνε και το φατσοβιβλίο και κλείνουν πάνω απο 12ωρα για το ποιος κάγκουρας και η καρακάξα τους έκανε like  :sheep:

κουνα μουτα

Κάτι αντίστοιχο έχει κάνει και το instagram

γιανης τουζας

απο το τζωνυς ο παρτουζας

luke cage


vazelos13

Θελω να ζήσω την φάση που θα διαλυθεί το facebook.

indianos77

Να δω να καταστρεφεται το κωλοφεησμπουκ και τι στον κοσμο.

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2