kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Η μαχη του Μαραθωνα 490πχ

Started by aris63, February 12, 2009, 11:12:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gang13

"!@#h"




Οδός Σωκράτους..

Ώρα 12 και μισή το βράδυ..

Υδροφόρες του δήμου προσπαθούν να απωθήσουν την δυσωδία που εκπέμπουν τα απομεινάρια κρέατος της Βαρβακείου αγοράς..η όπως την αποκαλώ ""μυρωδιά του θανάτου""

Ένα περιπολικό διασχίζει αυτή τη στιγμή το δρόμο κάνοντας ένα κοπάδι καλλίγραμων αφρικανών να αναζητούν κρυψώνες σε φτηνά ξενοδοχεία και πίσω από κάδους.Είναι η ίδια αστυνομία που συμμετέχει σε αυτό το αλισβερίσι μπροστά στα μάτια της ""φιλεύσπλαχνης"" κοινωνίας μας..

Είναι ντυμένες πολύχρωμα και φανταχτερά,σαν να ήθελαν να ωραιοποιήσουν την φριχτή εκμετάλλευση τους από το λεγόμενο ""boss"" ο οποίος της φέρνει στην Ευρώπη υποσχόμενες μια καλύτερη ζωή από αυτή της μαύρης ηπείρου και καταλήγουν υπό τον φόβο ""βουντού"",αμόρφωτες γαρ,να πουλάνε το κορμί τους μέχρι το πρώτο φως της ημέρας για λίγα ευρώ τα οποία καρπώνονται άτομα που τις χτυπάνε και τις κακομεταχειρίζονται.

Πλησιάζουμε προς το μέρος τους.. ένας τύπος μας προσφέρει μαύρο σε καλή τιμή.. τον προσπερνάμε και ακούμε με σπαστά ελληνικά από μια νιγηριανή.. ""30 ευρώ,πάμε?"" ..Οι πρώτες λέξεις που μαθαίνουν οι κοπέλες αυτές όταν έρχονται στην Ελλάδα δεν είναι ""καλημέρα"" η ""καλησπέρα"" αλλά ""30 ευρώ"" όπως αναφέρει και το ρεπορτάζ του Στ. Θεοδωράκη ..

Στην περιοχή αυτή λοιπόν ,και συγκεκριμένα στην οδό Ευριπίδου ,βρίσκονται τα νοητά σύνορα ανάμεσα στην καλοπέραση της νυχτερινής Αθήνας και το σύγχρονο δουλεμπόριο.Εκεί.. η υποκριτική κοινωνία των νεοελλήνων δίνει τη θέση της σε ένα κόσμο.. πιο σκληρό.. που δεν το βλέπουμε ούτε στην τηλεόραση ούτε στα γκλάμουρ περιοδικά διότι εκεί ..το κοινωνικό ""φαίνεσθαι"" έχει πάει βόλτα..


Περιμένω να ακούσω τις δικές σας εμπειρίες ,ερωτικού και μη περιεχομένου, από αυτή τη γκετοποιημένη περιοχή της Αθήνας...



Παρακάτω παραθέτω ολόκληρη την εκπομπή ""Πρωταγωνιστές"" του Στ. Θεοδωράκη με θέμα τις νεαρές αφρικανές που δουλεύουν εκεί..



http://www.greektube.org/content/view/41142/2/



Εδώ το περίφημο βίντεο της Αθηναικής σαβάνας που συμμετέχουν ο έφιππος τιμωρός Pitsilistis,ο γενναίος ιππότης Lionheart,ο μέγας χύστης-πορνοστάρ bourdeliaris1984 και ο γραφών.

http://www.youtube.com/v/CoTgU_WfYbI" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/CoTgU_WfYbI" />CoTgU_WfYbI
Пролетарий всех стран, соединяйтесь!

Vrikolakas

Tραγικό σκλαβοπάζαρο μαύρης σάρκας μέσα στο κέντρο της Αθήνας.Κατά τα άλλα το κυνήγι μαγισσών θα γίνεται στο διαδίκτυο περί αλλότριας ακολασίας  "#@je" "#@je" "#@je"

Gang13

Ο τελευταίος σταθμός της άτακτης βόλτας ήταν στην ερωτική σαβάνα της Σωκράτους..

Μαζί με τον πίτσι λοιπόν.. αυτόν το πλανεμένο νάρκισσο!.. συνομιλήσαμε με κοπέλες προερχόμενες από την ήπειρο του Σιρόκου.. ";)" ";)"

Ύστερα όμως,και ενώ το μαύρο βενζινοφάγο άτι κάλπαζε προς το δρόμο της επιστροφής, τα άσπρα άλογα των μπλε κακών ιπποτών μας σταμάτησαν για αναγνώριση! ">:("

..μετά το τυπικό μέρος λοιπόν.. το αδίστακτο όργανο της πορνοτάξεως ανέκρινε τον ένοχο στα εγκλήματα καύλας και ηδονής ..πίτσι!Ο διάλογος είχε ως εξής:

Πορνοζητάς: Τι κάνετε εδώ πέρα?

Πίτσι: Εε.. είπαμε να κάνουμε εδώ μια βολτίτσα στην μπουρδελιάρα Αθήνα!

Πορνοζητάς: Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο?

Πίτσι: Όχι μορέ.. απλά εδώ ήρθαμε να καυλαντίσουμε τα άτακτα κοριτσάκια!

Πορνοζητάς: Είναι αρρωστιάρες αυτές..

Πίτσι: Ε,δεν τις πιτσιλάμε αυτές,απλά της πιάνουμε την κουβέντα.. εμείς πιτσιλάμε μόνο στα μπουρδελάκια του Μεταξουργείου που είναι καθαρά!

Πορνοζητάς: Πιτσιλάτε η καρφιτσώνετε?

Πίτσι: Πιτσιλάμε, πιτσιλάμε μόνο!

Πορνοζητάς: Καλώς,μπορείτε να φύγετε..

Πίτσι: Έγινε χύστη μου!Καλό βράδυ!

 "#@lo" "#@lo" "#@lo" "#@lo"
Пролетарий всех стран, соединяйтесь!

Iblis

οπως παντα απαιχτος ο πιτσι-μαν!!!
respect Gang
αυτυχως που εχουμε και εσας και μας ενημερωνετε για τοσο ενδιαφεροντα θεματα.
Το περιστατικο παντως φανερωνει ποσο ευκολα μπορει να βρεθει σε προβλημα καποιος απο το πουθενα.
Καλα και προσεκτικα ρεπορταζ! "&@th"

free

Το σύγχρονο δουλεμπόριο  "cft"
Το σεξ χωρίς αγάπη είναι μια κενή εμπειρία, αλλά σε σχέση με άλλες κενές εμπειρίες, δεν είναι κι άσχημη ...

Vrikolakas

Quote from: "GΰnG13"Ο τελευταίος σταθμός της άτακτης βόλτας ήταν στην ερωτική σαβάνα της Σωκράτους..

Μαζί με τον πίτσι λοιπόν.. αυτόν το πλανεμένο νάρκισσο!.. συνομιλήσαμε με κοπέλες προερχόμενες από την ήπειρο του Σιρόκου.. ";)" ";)"

Ύστερα όμως,και ενώ το μαύρο βενζινοφάγο άτι κάλπαζε προς το δρόμο της επιστροφής, τα άσπρα άλογα των μπλε κακών ιπποτών μας σταμάτησαν για αναγνώριση! ">:("

..μετά το τυπικό μέρος λοιπόν.. το αδίστακτο όργανο της πορνοτάξεως ανέκρινε τον ένοχο στα εγκλήματα καύλας και ηδονής ..πίτσι!Ο διάλογος είχε ως εξής:

Πορνοζητάς: Τι κάνετε εδώ πέρα?

Πίτσι: Εε.. είπαμε να κάνουμε εδώ μια βολτίτσα στην μπουρδελιάρα Αθήνα!

Πορνοζητάς: Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο?

Πίτσι: Όχι μορέ.. απλά εδώ ήρθαμε να καυλαντίσουμε τα άτακτα κοριτσάκια!

Πορνοζητάς: Είναι αρρωστιάρες αυτές..

Πίτσι: Ε,δεν τις πιτσιλάμε αυτές,απλά της πιάνουμε την κουβέντα.. εμείς πιτσιλάμε μόνο στα μπουρδελάκια του Μεταξουργείου που είναι καθαρά!

Πορνοζητάς: Πιτσιλάτε η καρφιτσώνετε?

Πίτσι: Πιτσιλάμε, πιτσιλάμε μόνο!

Πορνοζητάς: Καλώς,μπορείτε να φύγετε..

Πίτσι: Έγινε χύστη μου!Καλό βράδυ!

 "#@lo" "#@lo" "#@lo" "#@lo"
Έχω πέσει κάτω απο τα γέλια  "!*to" "!*to" "!*to" "!*to"

Kanonieris

Έδωσες ρεσιτάλ μύστη μου! ";D"

ΟΜΟΝΟΙΑΚΟΣ

πωσ δεν τον πιτσίλισε πάλι καλα΄ "@!jo" "@!jo" "@!jo" "!*to" "!*to" "!*to"
[move]Ομόνοια μου, ομόνοια μου, με τον κηφισό σου, που έχεις για καμάρι σου τον Χόντο τον ψηλό σου[/move]


aris63

#9
Ενας μικρος φορος τιμης στους Μαραθωνομαχους

http://www.youtube.com/v/Pgyue9JVeug" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/Pgyue9JVeug" />Pgyue9JVeug

http://www.youtube.com/v/Pgyue9JVeug" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/Pgyue9JVeug" />N08p_d6pb3g

alfa291

#10
Mετά την μεγάλη (εισπρακτική) επιτυχία και τη θερμότατη υποδοχή από το υγειές (μη κουλτουριασμένο ή/και κομπλεξικό) παγκόσμιο κοινό των ""300"" να περιμένουμε ανάλογη υπερπαραγωγή για τη μάχη του Μαραθώνα.

Αν οι ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ήταν μάχη με άλλο ηθικό και άλλο πραγματικό νικητή, στο ΜΑΡΑΘΩΝΑ παίχτηκε για πρώτη φορά (και πήρε αναβολή εκδίκασης) η ανεξαρτησία των Ελληνικών πόλεων.

Με αντίθετο αποτέλεσμα δε θα υπήρχαν ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ, ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΠΛΑΤΑΙΕΣ και η γνωστή συνέχεια  "8)"
Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται

a humble NEMESIS devotee...

aris63

#11
Με νέα πρόσωπα στην ηγεσία του στρατού, τον Δάτη επικεφαλής του πεζικού και τον Αρταφέρνη αρχηγό του στόλου, και με μυστικοσύμβουλο και οδηγό τον πρώην τύραννο των Αθηνών και γιο του Πεισιστράτου, Ιππία, που είχε προ πολλού αυτομολήσει στους Πέρσες, ο Δαρείος επέλεξε νέο δρομολόγιο. Τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο του 490 π.Χ., με αφετηρία την Κιλικία, ο στόλος του έπλευσε στη Σάμο και ύστερα από σύντομη στάση στη Νάξο έβαλε πλώρη για την Ερέτρια, τον πρώτο σταθμό της περσικής επίθεσης-τιμωρίας. Επειτα από έξι ημέρες σθεναρής αντίστασης, το ευβοϊκό λιμάνι έπεσε με δόλια μέσα στα χέρια των Περσών, η πόλη πυρπολήθηκε εκ βάθρων και οι κάτοικοί της εστάλησαν αιχμάλωτοι στα βάθη της Ασίας. Τώρα είχε έρθει η ώρα της Αθήνας. Με τις υποδείξεις του Ιππία, ο πάνοπλος στόλος προσάραξε στο απάνεμο ανατολικό τμήμα του κόλπου του Μαραθώνα και αποβιβάστηκε στη μικρή εύφορη πεδιάδα, 40 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της πόλης των Αθηνών. Εκεί ήλπιζε ο Ιππίας να εξασφαλίσει τη συνδρομή παλαιών φίλων και οπαδών του πατέρα του.

Για τον ακριβή αριθμό των Περσών που παρατάχθηκαν στις ακτές του Μαραθώνα οι απόψεις διίστανται. Αλλοι μιλούν για μια τρομακτική δύναμη 110.000 ανδρών, άλλοι για 70.000, άλλοι για 50.000, για 25.000 ή ακόμη και για 15.000. Πιθανότατα η αλήθεια βρίσκεται κάπου στο μέσον, δεδομένου ότι ο στρατός μεταφέρθηκε, σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, με 600 περίπου πολεμικά και μεταγωγικά πλοία. Το σίγουρο είναι πάντως ότι οι Πέρσες υπερείχαν αριθμητικά των Αθηναίων που παρατάχθηκαν σύντομα απέναντί τους.

Μόλις οι Αθηναίοι πληροφορήθηκαν την άφιξη των Περσών στην Αττική, έστειλαν τον ημεροδρόμο Φειδιππίδη στη Σπάρτη προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βοήθεια της στρατιωτικής υπερδύναμης της Πελοποννήσου. Την απόσταση των 240 χιλιομέτρων που χωρίζει τις δύο πόλεις θρυλείται ότι την κάλυψε σε δύο ημέρες, ωστόσο η απάντηση των Σπαρτιατών υπήρξε αποκαρδιωτική. Σύμφωνα με τις τοπικές θρησκευτικές παραδόσεις τους, δεν ήταν σε θέση να εκστρατεύσουν τόσο μακριά από τη γενέτειρά τους και να εμπλακούν σε εχθροπραξίες πριν από την παρέλευση της πανσελήνου, ήτοι πριν από έξι τουλάχιστον ημέρες. Παράλληλα όμως δεν επιθυμούσαν να εγκαταλείψουν τη βάση τους και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπέβοσκε ο φόβος μιας γενικευμένης επανάστασης των ειλώτων.

Τελικά, στις κορυφές των λόφων που Β«επιβλέπουνΒ» την πεδιάδα του Μαραθώνα παρατάχθηκαν 10.000 Αθηναίοι και 1.000 Πλαταιείς. Αξιοσημείωτο είναι ότι η γειτονική πόλη των Πλαταιών είχε πρόσφατα περιέλθει στην αθηναϊκή κυριαρχία, έθεσε όμως πρόθυμα ολόκληρη τη στρατιωτική της δύναμη στη διάθεση των Αθηναίων για την αντιμετώπιση του κοινού εχθρού. Υστερα από πρόταση του στρατηγού Μιλτιάδη αποφασίστηκε να αντιμετωπιστούν οι Πέρσες μακριά από την πόλη της Αθήνας, για να μη μετατραπεί η αναμέτρηση σε στενή πολιορκία εντός των τειχών. Οι δύο αντίπαλοι στρατοί παρατάχθηκαν αντικριστά, σε απόσταση 1,5 περίπου χιλιομέτρου και έτσι έμειναν για τις επόμενες πέντε ημέρες. Το γενικό πρόσταγμα στο ελληνικό στράτευμα κατείχε κάθε ημέρα ένας από τους δέκα αθηναίους στρατηγούς, καθένας εκ των οποίων εκπροσωπούσε μία από τις φυλές της Αθήνας.

Από την πρώτη ημέρα οι απόψεις στο ελληνικό στρατόπεδο διίσταντο. Οι μισοί εκ των στρατηγών διατράνωναν ότι ήταν πολύ λίγοι για να υψώσουν ανάστημα έναντι των Περσών, ενώ οι άλλοι μισοί, με κύριο εκφραστή τους τον Μιλτιάδη, επέμεναν να προχωρήσουν πάραυτα σε μάχη. Από το αδιέξοδο της ισοψηφίας και της απραξίας ήρθε να βγάλει τους Αθηναίους ο σεβάσμιος πολέμαρχος Καλλίμαχος ο Αφιδναίος, η γνώμη του οποίου είχε βαρύνουσα σημασία και ήταν σύμφωνα με τον νόμο ισοδύναμη με εκείνη των στρατηγών. Αφού η πλάστιγγα έγειρε προς την ανάληψη δράσης, καθένας από τους πέντε στρατηγούς που είχαν αποφανθεί υπέρ της μάχης παραχωρούσε την ημέρα της αρχιστρατηγίας του τη θέση του στον Μιλτιάδη, αφήνοντάς στη δική του ευχέρεια την επιλογή της κατάλληλης στιγμής για επίθεση. Αν και δέχθηκε την τιμή, ο 60χρονος τότε στρατηγός περίμενε διακριτικά την ημέρα της δικής του αρχιστρατηγίας προκειμένου να εμπλακεί σε μάχη.

Η ελληνική πλευρά, που δεν διέθετε ούτε ιππικό ούτε τοξότες, γνώριζε ότι δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τους πέρσες ιππείς σε ανοιχτό πεδίο. Οταν λοιπόν λίγο πριν από την αυγή της έκτης ημέρας οι Αθηναίοι πληροφορήθηκαν ότι το περσικό ιππικό απουσίαζε προσωρινά από το στρατόπεδο, κατάλαβαν ότι αυτή ήταν η ιδανική συγκυρία για τη μάχη. Αφού και οι θυσίες προς τους θεούς απέβησαν αίσιες, ο Μιλτιάδης διέταξε κατά μέτωπο επίθεση και τότε ο στρατός του διήνυσε την απόσταση του 1,5 περίπου χιλιομέτρου - 8 στάδια - που τον χώριζε από την πρώτη γραμμή των αντιπάλων τρέχοντας με αλαλαγμούς, για να δυσκολέψει τους πέρσες τοξότες να βρουν τον στόχο τους. Ηταν πλέον η στιγμή να τεθεί σε εφαρμογή η ιδιοφυής τακτική του Μιλτιάδη, η λεγόμενη Β«λαβίδαΒ».


Στη δεξιά πλευρά της φάλαγγας βρισκόταν ο Καλλίμαχος με τους άνδρες του. Ακολουθούσαν οι υπόλοιπες αθηναϊκές φυλές και στην αριστερή πτέρυγα ήταν παρατεταγμένοι οι Πλαταιείς. Γνωρίζοντας την αριθμητική υπεροχή του εχθρού, ο αθηναίος στρατηγός φρόντισε να παρατάξει το πεζικό του σε μέτωπο ίδιου μήκους με των αντιπάλων. Ταυτόχρονα είχε ενδυναμώσει τα δύο άκρα της φάλαγγάς του, τα οποία διέθεταν διπλάσιο βάθος από το αποδυναμωμένο κέντρο του. Μόλις λοιπόν άρχισαν οι πρώτες επαφές σώμα με σώμα, οι πέρσες στρατιώτες του κέντρου άρχισαν να προελαύνουν απωθώντας το ελληνικό κέντρο προς τα πίσω. Την ίδια στιγμή τα ισχυρά άκρα των Ελλήνων είχαν τρέψει σε άτακτη υποχώρηση τα δύο άκρα του περσικού μετώπου. Στη συνέχεια τα δύο άκρα συγκρότησαν ενιαίο μέτωπο και άρχισαν να πλαγιοκοπούν το εκτεθειμένο κεντρικό τμήμα των Περσών. Σημειωτέον ότι Αθηναίοι και Πλαταιείς υπερτερούσαν στη μάχη σώμα με σώμα γιατί ήταν πολύ βαριά οπλισμένοι - με ξίφος, δόρυ, ασπίδα, κράνος και θώρακα - σε αντίθεση με τους Πέρσες, οι οποίοι βασίζονταν κυρίως στο ελαφρύ ακόντιο και στο τόξο τους και ήταν ως επί το πλείστον εκπαιδευμένοι για μάχες εξ αποστάσεως.

Η ισχυρή αριστερή και δεξιά πτέρυγα είχαν τώρα στραφεί στο πίσω μέρος του κύριου όγκου του περσικού πεζικού, το οποίο με μια κίνηση βρέθηκε στριμωγμένο ανάμεσα σε δύο ελληνικές γραμμές επίθεσης. Υπό τον κίνδυνο να κυκλωθούν από όλες τις πλευρές χωρίς οδό διαφυγής, οι πέρσες στρατιώτες τράπηκαν πανικόβλητοι σε φυγή προς τα καράβια τους. Αθηναίοι και Πλαταιείς ακολουθούσαν κατά πόδας. Η άγρια καταδίωξη οδήγησε πολλούς πέρσες στρατιώτες στα παρακείμενα έλη και μοιραία στον πνιγμό. Λυσσώδεις μάχες δόθηκαν τόσο στο κοντινό δάσος όσο και στην ακτή, στη διάρκεια της απεγνωσμένης προσπάθειας των αντιπάλων να επιβιβαστούν στα πλοία. Εκατοντάδες πνίγηκαν επί τόπου. Οι εχθροπραξίες διήρκεσαν ως το απόγευμα, οπότε και το τελευταίο εχθρικό πλοίο είχε χαθεί πλέον από τον ορίζοντα. Παρά τη συντριβή τους, οι Πέρσες δεν έβαλαν πλώρη για κάποιο λιμάνι της Μ. Ασίας, αντίθετα, αφού περιέπλευσαν το Σούνιο, κατευθύνθηκαν προς το Φάληρο με σκοπό να αποβιβαστούν και να εξαπολύσουν ανενόχλητοι την επίθεσή τους στην ανυπεράσπιστη Αθήνα. Για κακή τους τύχη οι Αθηναίοι είχαν προβλέψει αυτή την εξέλιξη και ο Μιλτιάδης με τους στρατιώτες του κατευθύνθηκε γρήγορα προς το αθηναϊκό επίνειο. Το ελληνικό στράτευμα παρατάχθηκε ταχύτατα δίπλα στον ναό του Ηρακλή στο Κυνόσαργες, πολύ προτού φανούν τα πανιά των αντιπάλων. Στη θέα των παρατεταγμένων Ελλήνων ο περσικός στόλος άλλαξε γρήγορα πορεία και επέστρεψε αποδεκατισμένος στη βάση του.

Πίσω στο πεδίο της μάχης ο τελικός απολογισμός ήταν εντυπωσιακός: 6.400 Πέρσες έπεσαν νεκροί έναντι μόλις 192 Ελλήνων. Οσο για τα τρόπαια της μάχης, εκτός από τα επτά πλοία που κατάφεραν να ακινητοποιήσουν, Αθηναίοι και Πλαταιείς περισυνέλεξαν πλήθος πολύτιμων λαφύρων, μέρος των οποίων αποτέλεσε τον λεγόμενο αθηναϊκό Β«θησαυρόΒ» στο Μαντείο των Δελφών, ενώ τα υπόλοιπα χρησιμοποιήθηκαν πιθανότατα ως πρώτη ύλη για το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς του γλύπτη Φειδία.

Οσο για τους Σπαρτιάτες, έστειλαν τελικά ενισχύσεις στους Αθηναίους, μόνο που οι 2.000 πάνοπλοι πολεμιστές τους έφθασαν στην περιοχή του Μαραθώνα την επομένη της μάχης. Αφού αντίκρισαν τους χιλιάδες νεκρούς Πέρσες και συνεχάρησαν τους θριαμβευτές μαραθωνομάχους, πήραν Β«αμαχητίΒ» τον δρόμο της επιστροφής. Σύμφωνα πάντα με τον θρύλο, μετά το πέρας της μάχης ένας εκ των ελλήνων πολεμιστών, άρχισε να τρέχει ενθουσιώδης και πάνοπλος με κατεύθυνση την πόλη της Αθήνας, καλύπτοντας σε μερικές ώρες την απόσταση των 40 χιλιομέτρων. Οταν έφτασε στο κέντρο της πόλης, όπου περίμεναν με αγωνία τα γυναικόπαιδα, αναφώνησε Β«Χαίρετε! Νενικήκαμεν!Β» και έπεσε νεκρός από την εξάντληση. (Από τη λαϊκή αυτή αφήγηση προέκυψε το 1896, με την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων επί ελληνικού εδάφους, η πρόταση να καθιερωθεί ως επίσημο ολυμπιακό αγώνισμα ο μαραθώνιος δρόμος, που έκτοτε καλύπτει απόσταση 42 χιλιομέτρων και 195 μέτρων.)

Στη μάχη του Μαραθώνα πολέμησε και τραυματίστηκε και ο τραγικός ποιητής Αισχύλος, ο οποίος αργότερα έλαβε μέρος και στη ναυμαχία της Σαλαμίνας. Τελευταία επιθυμία του μάλιστα ήταν μετά θάνατον να τον ενθυμούνται οι συμπατριώτες του ως γενναίο μαραθωνομάχο παρά ως επιτυχημένο τραγωδό, γεγονός που μαρτυρεί και το σχετικό επιτύμβιο επίγραμμα στον τάφο του. Στο πλευρό του Αισχύλου αγωνίστηκε με αυταπάρνηση και ο αδελφός του, Κυναίγειρος, ο οποίος ήταν ένας από τους 192 πολεμιστές της ελληνικής πλευράς που έπεσαν στο πεδίο της μάχης. Σύμφωνα με τον θρύλο ο Κυναίγειρος προσπάθησε να ανασχέσει τη φυγή ενός από τα περσικά πλοία, πιάνοντάς το από την πρύμνη, για να του κόψουν τελικά το χέρι με τσεκούρι. Στην ίδια μάχη βρήκε τον θάνατο και ο αθηναίος πολέμαρχος Καλλίμαχος. Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι για πρώτη φορά στη μάχη του Μαραθώνα οι Αθηναίοι πολέμησαν και θυσιάστηκαν πλάι πλάι με τους δούλους τους.


Αφού λοιπόν περισυνέλεξαν τις σορούς των πεσόντων οι Αθηναίοι, σύμφωνα με τα ταφικά τους έθιμα, έκαψαν τους νεκρούς τους και έθαψαν τα οστά τους σε παρακείμενο χώρο, δημιουργώντας τύμβο ύψους 9 μέτρων και διαμέτρου 50 μέτρων - η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως ακόμη και ίχνη από το τελετουργικό νεκρόδειπνο όπου συνέτρωγαν οι ζωντανοί για να τιμήσουν τους νεκρούς μετά την καύση. Στην κορυφή του τύμβου αναρτήθηκαν μαρμάρινες επιτύμβιες στήλες με τα ονόματα των πεσόντων μαραθωνομάχων κατά φυλές, συνοδευόμενα από το επιτάφιο επίγραμμα του Σιμωνίδη του Κείου: Β«Ελληνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμινΒ» (Β«Πρόμαχοι των Ελλήνων οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα ταπείνωσαν τη δύναμη των χρυσοφορεμένων ΜήδωνΒ»).

Λίγο μακρύτερα βρίσκονται και οι τάφοι των νεκρών Πλαταιέων, οι τάφοι των δούλων, ενώ οι απόψεις διίστανται σχετικά με την τύχη των 6.400 νεκρών περσών στρατιωτών που έπεσαν πληγωμένοι θανάσιμα στο πεδίο της μάχης ή καταδικάστηκαν σε πνιγμό στην αγωνιώδη προσπάθειά τους να φθάσουν στα πλοία τους διασχίζοντας τα λασπώδη έλη ή πέφτοντας με τις βαριές χρυσοποίκιλτες στολές τους στη θάλασσα. Αλλοι υποστηρίζουν ότι οι Αθηναίοι, σύμφωνα με τις αρχές τους, δεν θα άφηναν ποτέ κάποιον άταφο, ωστόσο ο μεταγενέστερος περιηγητής Παυσανίας διατείνεται ότι, ύστερα από επιτόπια έρευνα, δεν είδε πουθενά στην περιοχή τάφους Περσών.

Δεκαετίες, ίσως ακόμη και αιώνες μετά τη μάχη, δεκάδες αθηναίοι έφηβοι οδηγούνταν από τους δασκάλους τους στο πεδίο της μάχης για να προσφέρουν θυσίες και να τοποθετήσουν στεφάνι στον τάφο των πεσόντων μαραθωνομάχων. Πολλούς αιώνες αργότερα, το 1810, ο φιλέλληνας ποιητής Λόρδος Βύρων, λίγο προτού φθάσει στο Μεσολόγγι, είχε επισκεφθεί τον Μαραθώνα και έγραψε: Β«Τα βουνά ατενίζουν τον Μαραθώνα και ο Μαραθώνας κοιτά τη θάλασσα. Μόνος για λίγο με τις σκέψεις μου εκεί, την Ελλάδα ονειρεύτηκα ελεύθερη. Γιατί στεκόμουνα στου Πέρση τον τάφο και δεν θεωρούσα τον εαυτό μου σκλάβοΒ».

Οι σύγχρονοι ιστορικοί κάνουν λόγο για τη σημαντικότερη ίσως μάχη των αρχαίων χρόνων, επειδή άλλαξε στην κυριολεξία τον ρου της ιστορίας. Αν αντί των Αθηναίων είχαν επικρατήσει οι Πέρσες, πιθανότατα δεν θα μιλούσαμε σήμερα για τον χρυσό αιώνα και τα κλασικά χρόνια, ενώ η πορεία της Ευρώπης θα είχε πιθανότατα διαφορετική τροπή. Και ενώ η θριαμβευτική νίκη των Αθηναίων στον Μαραθώνα δεν εξάλειψε διά παντός την περσική απειλή, την απώθησε ωστόσο για την επόμενη δεκαετία, αφήνοντας στην Αθήνα και στις άλλες ελληνικές πόλεις τον χρόνο να προετοιμαστούν κατάλληλα και με αναπτερωμένο ηθικό να αντιμετωπίσουν το αντίπαλον δέος στην τρίτη και τελευταία του απόπειρα να κυριαρχήσει στην περιοχή.

                                                                                              πηγη:το βημαonline

alfa291

#12
Kατεβάστε:

hxxp://rapidshare.com/files/44478181/De ... .part1.rar

hxxp://rapidshare.com/files/44478394/De ... .part2.rar

Και μπέτε και κατεβάστε και τα υπόλοιπα 12 επεισόδια της σειράς του HC:

www.docs4you.org

 "8)"
Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται

a humble NEMESIS devotee...

pitsilistis

τεταρτι 4 μαρτιου 2009
ο δρομοσ εντελοσ τιχεα μασ εφερε στα λαγνα σοκακια τισ βαρβακειου αγορασ..
εκει οπου το κλιμα το δροσισει ο αφρικανικοσ τραμοντανος απο τισ αφρικανικεσ αλπεισ.
οι μαυρεσ πριγκιπισεσ οποσ παντα στα ποστα τουσ ετοιμεσ να προσελκισουν με τισ δελεαστικεσ τουσ προτασεισ τουσ ανιποψιαστους περαστκουσ..

καθος ιπευα το λαγνο ατι μου και με σιντροφευε ο πορνορεπορτερ και λατρισ τισ μαυρισ ιδονισ gangstaxz
αναμεσα στα γλιοδεσ σοοκακια τισ βαρβακειου αγορασ να σου και απο πισο μασ οι μπλε χαζοχιστεσ με τα μεγαλα και γερικα αλογα τουσ.!

ακολουθει πορνοδιαλογοσ με τουσ μπλε χαζοχιστεσ-μπατσους.
μπατσος- γεια σασ αλανια.τι κανετε εδο?
πιτσιλιστισ- εδο βολτα στιν μπουρδελιαρα αθινα.να δουμε τα αξιοθεατα.
μπατσος- για να δουμε τισ ταυτοτιτεσ σας.

ακολουθει διαδικασια πορνοαναγνορισισ.

μετεπιτα.....
μπατσος- που δουλευετε?
πιτσι- ειμαι ρεπορτερ σε ενα περιοδικο αλλα δε μπορο να σου πο.
μπατσος-και τι κανισ εκι?
πιτσι- πορνοαποθανατιζο ατακτα πορνια με τον τεραστιο τιλεφακο μου.
μπατσοσ- φοτογραφιζετε και τισ μαυρεσ εδο?
πιτσι- ολα τα τοπια,πρεπει να εξερευνουμε ολα τα φασματα ιδονισ!
μπατσος προσ gangstaxz- και εσι τι κανισ?το τριποδο?
gangstaxz- ειμαι ο βοιθοσ του.
μπατσος- ελα πεσ σε πιο περιοδικο εισαι.
πιτσι- θα σου πο.στο .....(λεο το περιοδικο)
μπατσοσ- για φερε μου μια καρτα σου.δε σε πιστευο.
πιτσι- ελα να σε  παρο μαζι μου να δεισ.
πιτσι- οι γαζελεσ εδο τι λενε?τισ πιανετε?
μπατσος- ποσ να τισ πιασουμε?.αφου τρεχουν.δεν ασχολουμαστε μαζι τουσ.(τρελι ατακα ο χαζοχιστισ)
πιτσι- α μαλιστα...και εμισ μορε δεν τισ πιτσιλαμε αυτεσ.ειναι βρομιαρεσ.τορα ειμασταν στι λιοσιον και παρτουζοσαμε διο γαζελεσ και μετα πιγαμε στο μεταξουργιο και γαμισαμε παλι.
μπατσοσ προσ τον αλον μπατσο- ρε πολι μιλαι αυτοσ.μπας και του δοσανε τιποτα?καναβουρι του δινουνε?
περνετε τιποτα μαυρο και τετια?
πιτσι- οχι μορε.καμια προτεινι μονο,κανα αναβολικο και καμια τεστοστερονι.
μπατσος- γι αυτο εισαι ετσι?
πιτσι- ειμαι ετσι επιδι με οθει ι διναμι τισ καυλασ.αν θελετε ελατε για τσαρκα με τα μιχανακια.
μπατσος- ελα κοψε τισ μαλακιεσ.
πιτσι- ενταξει.καλινιχτα λοιπον καυλιαριδεσ και καλα πιτσιλισματα.
μπατσος- καλινιχτα.

Pitsirikos1

Υποκλίνομαι...!!!!!!!!  "*&hdb" "*&hdb" "*&hdb"
 "#@lo" "#@lo" "#@lo" "#@lo" "#@lo" "#@lo"
Όλα είναι μια ψευδαίσθηση

Οι πουτάνες... είναι "πουτάνες"? ? ? ? ?

Οι πουτάνες αποτελούν εθισμό! ΤΕΛΟΣ !!!!!!!

Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2