kifisou 60

Studio 12

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Diamon Spa

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Kassandras 4C

KALAMATA erotic

XANIA Eros

Studio 11

Bolos Xatziargyrh 15

Xalkida Erotica

Luna Rodos

Amazones

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Sabrina

Adriana

Nikol

Anna Maria

Stefania

Aimilia Barak

Princes

Τα σεξουαλικά βίτσια των αρχαίων Ελλήνων.

Started by Orgasmo nero, January 03, 2016, 10:51:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Orgasmo nero




Ένα ιπτάμενο πέος με πέος για ουρά, περίπου 1ος αιώνας μ.Χ



ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero




Ένα μεγάλο αρχαίο πέος με πόδια μπαίνει σ'ένα μάτι, περίπου 2ος αιώνας μ.Χ.


ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero




Ενα εύρημα που δικαιολογεί γιατί το αντρικό όργανο το λέμε και πουλί είναι το φτερωτό πέος (!) το οποίο είναι φτιαγμένο από το κόκκαλο κάποιου ζώου. Το συγκεκριμένο μοτίβο (πουλί... με φτερά) ήταν αρκετά συνηθισμένο στη αρχαία Ελλάδα.


ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



Ειδώλια σε σχήμα φαλλού, αγγεία, λυχνάρια, ανάγλυφες στήλες, φυλαχτά, περίαπτα, όλα με φαλλό, χρησιμοποιήθηκαν σε όλη την αρχαιότητα ως ύψιστο αποτροπαϊκό μέσο εναντίον κάθε επιβουλής. Άλλωστε και σήμερα τα πιάνουν οι άντρες όταν θέλουν να διώξουν το κακό μάτι ή την επιβουλή.

ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



"Μετρονόμοι" βάρους που αντέχει η στήση πέους! Λεπτομέρεια από Ψυκτήρα, περίπου 500-490 π.Χ.

ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



Ο Πρίαπος είναι γνωστός για το τεράστιο πέος του και τη συνεχή κατάσταση (σεξουαλικής) ανησυχίας.






Το εικονιζόμενο κεραμικό που βρέθηκε στη Σωζόπολη,  με το τεράστιο πέος, ενισχύει την άποψη ότι ο ναός ήταν αφιερωμένος στο θεό Πρίαπο.
ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero

   Ο δονητής στην αρχαία Ελλάδα.


Δονητές, ή για να είμαστε πιο ακριβείς ομοιώματα πέους, κυκλοφορούσαν και στην Αρχαία Ελλάδα και χρησιμοποιούνταν από εταίρες, χήρες ή και παντρεμένες όταν έλειπαν οι άντρες τους.

Χρησιμοποιούνταν επίσης για τη θεραπεία των υστερικών γυναικών (οι Ελληνες είχαν περιγράψει την υστερία σαν «μήτρα φλογερή»), από την εποχή τού Iπποκράτη.



Πως όμως λεγόταν ο δονητής στην Αρχαία Ελλάδα;

Το όνομά του ήταν όλισβος και προέρχεται από το ρήμα ολισθάνω, όλισθος. Συνήθως ήταν φτιαγμένος από ξύλο και δέρμα για να δίνει μια πιο φυσική αίσθηση... και μάλιστα τους άλειφαν με λάδι.



Ο Κρατίνος, λέει ότι ολισβους χρησιμοποιούσαν οι γυναίκες που ήταν πιο παθιάρες: «μισηταί δε γυναίκες ολίσβοισιν χρήσονται». Σύμφωνα με τον σχολιαστή Τρύφωνα, η λέξη «μισητή» διαφέρει από την λέξη «μισήτη». Η «μισητή» σημαίνει την αξιομίσητη γυναίκα, ενώ η «μισήτη» σημαίνει η φιλήδονη.



Η Λυσιστράτη στο γνωστό έργο του Αριστοφάνη λέει σε μια φίλη της: «Ουκ είδον όλισβον οκτωδάκτυλον, ος ην ημίν σκυτίνη επικουρία...». Όπως το μετέφρασε ο Βάρναλης: «Άι και να 'χα μια πέτσινη λεγάμενη οχτώ δάκτυλα να βολευτώ...».

Το 1997, δίπλα από το Ωδείο τής Αρχαίας Αγοράς, ανακαλύφθηκε αρχαίος οίκος ανοχής και λουτρά κι ανάμεσα στα υπόλοιπα ευρήματα, ήταν και θραύσµατα από ένα είδος αρχαίου δονητή (µε κινητό µάλιστα στέλεχος).

Αργότερα, ο όλισβος στην Ιταλία, ονομάστηκε «ντιλέτο» (απόλαυση) και μάλλον από εκεί προέρχεται η ονομασία με την οποία είναι γνωστός μέχρι και σήμερα, δηλαδή dildo.
ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero






Δεν προκαλεί έκπληξη. Οι αρχαίοι κάτοικοι αυτής της γης που πατάμε γνώριζαν πράγματι τι έπρεπε να κάνουν, πότε έπρεπε να το κάνουν και πώς έπρεπε να το κάνουν!

Οπως όλα τα σημαντικά πράγματα πάνω σ' αυτό τον πλανήτη, έτσι και η «πορνογραφία» δεν αποτελεί εξαίρεση: κατ' εξοχήν αρχαιοελληνικό επίτευγμα, διαιωνισμένο από τους Ρωμαίους, εγγραφόταν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο σεξουαλικών ηθών που έφερε την ονομασία «αφροδίσια» και προσδιόριζε το σύνολο των γραπτών και ζωγραφικών απεικονίσεων σεξουαλικών πράξεων με σκοπό τον ερεθισμό του κοινού, ώστε η έκθεση στο οπτικό ή ακουστικό ερέθισμα να ωθεί πάραυτα στη «μίμηση πράξεως» φαύλης και αχρείας...

Η χρήση του όρου «πορνογράφος» καταγράφεται για πρώτη φορά το 2ο αιώνα π.Χ. στο έργο «Δειπνοσοφισταί» του Αθήναιου του Ναυκρατίτη, ο οποίος χαρακτήριζε έτσι τους ζωγράφους Αριστείδη, Παυσία και Νικοφάνη, για τις ζωγραφικές συνθέσεις τους που απεικόνιζαν πόρνες.

Εκτοτε, ανά τους αιώνες της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας, η τέχνη της πορνογραφίας είδε τον εαυτό της να αναπτύσσεται πολυειδώς και προς όλες τις κατευθύνσεις, παράγοντας σεξουαλικά εγχειρίδια, προκλητικά θεατρικά έργα, «βρόμικη» ποίηση και πρόζα, αλλά και πολλά-πολλά θεάματα, τα οποία εκτελούσαν ηθοποιοί που έδιναν εμπρόθετα έμφαση στα σεξουαλικώς φορτισμένα στοιχεία με απώτερο στόχο τη διέγερση των παρευρισκομένων.


Τα σωστά συστατικά της πετυχημένης πορνολαγνικής αναπαράστασης ήταν απλά: η σεξουαλική πράξη οφείλει να γίνεται ευκόλως αντιληπτή από το κοινό, ενώ αυτό με τη σειρά του πρέπει αφενός να αισθανθεί πως τα όσα έκτροπα λαμβάνουν χώρα ενώπιόν του συμβαίνουν για λογαριασμό του, αφετέρου να προσδοκά την τελική επίτευξη του οργασμού. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τόσο σε αρχαίες ελληνικές όσο και σε ρωμαϊκές αναπαραστάσεις τέτοιου είδους, τίποτα απολύτως δεν παρεμβάλλεται μεταξύ των γεννητικών οργάνων εν δράσει και του βλέμματος του θεατή: εξ ου και η ευρέως χρησιμοποιούμενη σήμερα κίνηση των επιβητόρων πορνοστάρ να τοποθετούν το ένα χέρι στο γοφό ώστε να μην κρύβεται το επίμαχο σημείο των διατριβόμενων οργάνων.

Σημαντικό ρόλο, επίσης, ενδεικτικό του κατ' ουσίαν θεαματικού χαρακτήρα της αρχαίας πορνογραφίας (του γεγονότος ότι προοριζόταν να ιδωθεί με σκοπό τη διέγερση), ήταν και η σκηνοθεσία της πράξης, η οποία τοποθετούνταν σε σκηνικό ή πλατφόρμα που απομόνωνε τους δρώντες, αιχμαλωτίζοντας την απρόσκοπτη προσοχή του κοινού στη σκηνή της πράξης.

ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



ΤΑ «ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ» ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ





Πόρνες και παιδεραστές. Φαλλοί με φτερά και ραβασάκια χαραγμένα σε πηλό. Κτηνοβασίες και γιατροί που επιχειρούν να λυτρώσουν τους πάσχοντες από πριαπισμό (παρατεταμένη επώδυνη στύση). Δίνουν όλοι τους ραντεβού σε έναν μήνα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης σε μια τολμηρή και αποκαλυπτική έκθεση που έχει ως θέμα της τον χρυσόφτερο θεό και ακαταμάχητο δαίμονα με τον οποίο ασχολείται η ανθρωπότητα από τη γέννησή της ώς τις μέρες μας: τον έρωτα. Και μπορεί ο γιος της Αφροδίτης (κατά τη μυθολογία, διότι κατά τον Σωκράτη ήταν γιος της Πενίας, και του Πόρου, ήτοι της εφευρετικότητας) να μην έχει ηλικία.

Τα 280 όμως γλυπτά, ανάγλυφα, αγγεία, ειδώλια, λυχνάρια, κοσμήματα- ορισμένα με υπογραφές διάσημων γλυπτών και αγγειογράφων της αρχαιότητας- που προέρχονται από 46 αρχαιολογικά μουσεία της Ελλάδας, της Κύπρου, της Ιταλίας και της Γαλλίας (μεταξύ άλλων και του Λούβρου) θα αποκαλύψουν τις αμέτρητες όψεις του από τον 6ο αι. π.Χ. έως τον 4ο αι. μ.Χ. μέσα από εννέα ενότητες (επιμέλεια: καθηγητής Νίκος Σταμπολίδης και Γιώργος Τασούλας). Άτακτος και ανυπάκουος- γι΄ αυτό και η Αφροδίτη απεικονίζεται συχνά να τον χτυπά με το σανδάλι της- ο Έρωτας εμφανίζεται αθώος να θηλάζει. Έτοιμος με τα βέλη του να χτυπήσει θνητούς και θεούς (από τους αγαπημένους στόχους του ο Δίας), παρών στους γάμους στεφανώνει τους νεόνυμφους (κι ας ήταν σπάνιοι οι γάμοι από έρωτα), ικανός να μεταμορφώσει σε μουσικούς και ποιητές τους άμουσους, αθλητής (τελούνταν αγώνες προς τιμήν του), φιλόσοφος, αφού είναι ένας δαίμων ανικανοποίητος που επιδιώκει να αποκτήσει την ομορφιά και να κατακτήσει τη σοφία. Παρών και στους τάφους, καθώς αποτελούσε αλληγορική αναπαράσταση του ύπνου και του θανάτου.

Ακατάλληλη για ανηλίκους όμως είναι μία από τις βασικότερες ιδιότητές του, την οποία θα ανακαλύψουν όσοι φτάσουν έως τον δεύτερο όροφο του μουσείου, που θα μεταμορφωθεί σε δωμάτιο πορνείου. Εκεί η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο σε άνω των 16 ετών, καθώς «ορισμένα από τα εκθέματα ενδέχεται να θεωρηθούν απαγορευμένα», λένε οι υπεύθυνοι του μουσείου.

Τι μπορεί όμως να σοκάρει; Οι φαλλοί που τοποθετούνταν ακόμη και στις οροφές των σπιτιών για να διώξουν το κακό. Τα ερωτικά συμπλέγματα γυναικών με γάιδαρο (κτηνοβασία). Οι σκηνές παιδεραστίας- θεσμός νομικά επιτρεπτός που αφορούσε νέους από 12 έως 17 ετών και αποσκοπούσε σε προσφορά ενός προτύπου: είχε δηλαδή παιδαγωγικό χαρακτήρα. Και ομοφυλοφιλικές σκηνές που ανθούν στα μέσα του 6ου αι. π.Χ., αλλά η αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό (πτώση του τυράννου Πεισίστρατου, άνοδος δημοκρατίας) προκαλεί λαϊκή αντίδραση ενάντια στα ήθη της ανώτερης τάξης και εξαφάνιση των σκηνών αυτών ώς το 475 π.Χ.

Πέρα όμως από τον αγοραίο ή τον φιλοσοφικό, θα υπάρξει και στάση στον έρωτα που άλλαξε τον ρου της Ιστορίας. Απόδειξη, ότι η ερωτική παρενόχληση του νεαρού Αρμόδιου από τον τύραννο Ίππαρχο, γιο του Πεισίστρατου, αποτέλεσε την αφορμή για τη δολοφονία του τυράννου από τον Αρμόδιο και τον εραστή του, τον Αριστογείτονα, και την κατάλυση της τυραννίας. Μνεία θα υπάρχει και για τον έρωτα που σήμανε την αλλαγή της διακυβέρνησης του αρχαίου κόσμου τον 1ο αι. π.Χ., εκείνον της Κλεοπάτρας που συνδέθηκε ερωτικά με δύο από τους ισχυρότερους άνδρες της εποχής της: τον Ιούλιο Καίσαρα και τον Μάρκο Αντώνιο



ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



Η ΙΕΡΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ



Τι ακριβώς είναι οι ιερόδουλες; Σίγουρα πόρνες, αλλά και ιέρειες, αφού τα δύο λειτουργήματα είναι στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους. Όπως οι υπόλοιπες ιέρειες τού ελληνικού κόσμου, συμμετέχουν επίσημα σε όλες τις τελετές, όπου η «ιερή» παρέμβαση τους είναι απαραίτητη. Έτσι, όταν οι Πέρσες εισβάλλουν στην Ελλάδα, ζητείται από τις ιερόδουλες τής Κορίνθιας Αφροδίτης να προσευχηθούν δημόσια και να προσφέρουν μια θυσία για τη σωτηρία των Ελλήνων. Φαίνεται, ότι οι προσευχές ήταν αποτελεσματικές, αφού ο στρατός και ο στόλος τού Ξέρξη τράπηκαν οριστικά σε άτακτη φυγή από το συνασπισμό των ελληνικών πόλεων κι έτσι οι Κορίνθιοι τοποθετούν στο ναό τής Αφροδίτης ένα τάμα, αγάλματα και τον κατάλογο όλων των πόρνων, που ενέπνευσαν τη νίκη.
Ένα επίγραμμα του Σιμωνίδη χαραγμένο ύστερα απ" αυτό τον κατάλογο, αποτίει φόρο τιμής στην αποτελεσματικότητα των ιερόδουλων και τής προστάτιδάς τους, Αφροδίτης :
«Αυτές οι γυναίκες αφοσιώθηκαν για να προσευχηθούν στη θεϊκή Κύπριδα, για χάρη των Ελλήνων και των γενναίων στη μάχη πολιτών τους. Γιατί η θεά Αφροδίτη δε θέλησε η ακρόπολη των Ελλήνων να παραδοθεί στους Πέρσες τοξότες».






Πόρνη με πελάτη της.
(Αττική πελίκη,
430 π.Χ.,
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνας.






Για να πείσει ένα πιθανό πελάτη για τα θέλγητρά της, αυτή η πόρνη δεν διστάζει να ξεγυμνωθεί εντελώς.

ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



Επισκέπτριες στο  Μουσείο στην Θεσσαλονίκη αναγνωρίζουν τελετουργικό αγγείο 45 εκ σε σχήμα φαλλού  .Η παρουσία του φαλλού-συμβόλου διώχνει το κακό και υπαινίσσεται την γενετήσια επιθυμία ως το θετικό σύμβολο ζωής που ξορκίζει το φόβο του θανάτου. Ακόμη και σήμερα  21αι μ.Χ. σε  ζευγάρια μετά από μια τελετή κηδείας η ερωτική συνεύρεση είναι συχνότερη .Αυτή δίνει  την αίσθηση της αθανασίας.


ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

Orgasmo nero



Τα αρχαία γκράφιτι ως πηγές μελέτης των ιστορικών-ιδεολογικών συνθηκών.





«Πρωτόγονα» όσο ο άνθρωπος, αρχαία όσο η γραφή, ανταγωνιστικά, με έμφυλες διακρίσεις και σεξουαλικά υπονοούμενα -σχεδόν «πορνό»- τα γκράφιτι δεν αποτελούν φαινόμενο του σύγχρονου κόσμου. Αντίθετα, έχουν ιστορία τουλάχιστον 3.000 χρόνων .
ΜΕ ΜΑΚΡΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ... 

https://www.youtube.com/watch?v=W5ewU7kgUZw

cosmicsoul


νικος αλεφης

Να κατι κοινό μεταξύ νέων και αρχαίων ελλήνων.
Η σεξουαλική ανωμαλία.

alexandros85


Brilsou 36

Brilsiou 36A

Your Angel

GreeceVIP Escorts

KONLEOS 92A

KONLEOS 92

Bourbaxi19

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

oasis sinopis 29

BODY MASSAGE

Sygroy 108

Laoura IND

PASSION

Dreams

Athens Escorts

Sweet Escape

Athens Spa

Marnis 28

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Silver Spa

Barbora Begas 6

iasonos 2a

Anna Bergas 6

Τροφωνίου 13 όροφος

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Moyseos 3a BOLOS

Studio 3 XANIA

Studio VIP HRAKLEIO

Penny IND

Maria IND

Agni Massage

Marina IND

MEDUSA

FRANTZI 2